Ik kan het niet meer, ik wil ook zo graag!!

Hallo allemaal,

Ik ben er zo confuus van, dat ik toch even wilde updaten.

Afgelopen woensdag avond zaten we op de bank, ik was aan het internetten en zag via Hyves dat kennissen van ons zwanger zijn. De afgelopen week hebben we van meerdere stellen (bijv van de middelbare school) gehoord/gezien dat ook zij al een kindje hadden. Dit was de zoveelste "natuurlijk"...schoot het er bij mij uit. Mijn vriend reageerde daar redelijk kribbig op door te zeggen "Ja, eh, wen er maar aan, we zitten nu eenmaal in de leeftijd!" Zo, die kwam even hard aan. Ik wist wel dat hij het niet zo bedoelde, maar gevoelsmatig haalde hij onderuit dat het telkens opnieuw horen van andere zwangerschappen heel pijnlijk is voor mij; ik barstte in huilen uit.

Opnieuw die avond erover gesproken. Hij gaf aan steeds verder te komen in zijn idee en dat dat goed nieuws voor mij moest zijn, maar naar een termijn durfde ik niet te vragen, omdat ik bang was dat ik weer zou horen dat het nog maanden kon duren.
En wat er tussen woensdag en donderdag is veranderd weet ik niet. Maar gisteravond voelde ik me moedig. Ik was niet verdrietig en we waren beiden in een goeie bui, dus ik dacht ik vraag het gewoon.
We raakten aan de praat en opnieuw kwam het voorjaar naar voren. Voor mij is februari al voorjaar (want dat duurt het kortste), voor hem was het mei. En op een gegeven moment zei hij, ach ik dacht, we kabbelen zo 2007 uit en 2008 staat "in het teken van...". Dus zijn we er eruit gekomen dat ik in december nog een strip slik en die is in de eerste week van januari klaar. En dan gaan we beginnen...ik vond het zo bizar gegaan, dat ik het voor de zekerheid nog een keer gevraagd heb. Ik kon er vannacht niet van slapen!

Maar goed, een balletje kan raar rollen!

Hoi Role

Een balletje kan inderdaad raar rollen...Heel veel succes...
Mijn vriend heeft nu in ieder geval een goede baan, dus ik hoop dat hij binnenkort ook zegt dat we er voor gaan...
Hou je ons op de hoogte ??

xxx Rianne

Hoi hoi,

Ben ik ook weer even. Wat goed om te horen dat je vriend er nu ook voor gaat. Ik hoop dat die van mij ook snel wil, maar ik betwijfel het.

We zijn net dit weekend een lang weekend naar Disneyland parijs geweest met schoonfamilie en er waren ook 2 kleintjes bij van 2 en 5. Het is zo fijn om ze te zien genieten!! en mijn vriend gaat er dan zo fijn mee om. Ik snap gewoon niet dat hij blijft uitstellen. Als we over 1,5 jaar in het nieuwe huis zitten, zal er wel weer een nieuwe reden zijn om het uit te stellen.

Ik weet gewoon niet of ik dit vol ga houden, ik ben er zo mee bezig, voel me zo alleen en verdrietig.

Liefs mij

Terug
Bovenaan