Ik kan niet stoppen met babynamen bedenken!

Wij zijn het ook al eens over de namen.... hihi.... maar ik verklap ze lekker niet.

voel me wel zeeeeeeeeeer vereerd dat ik de naam van ons engeltje "Ninthe*" voorbij zag komen.

Liefs Randy

hallo allemaal
wat een leuke topic!

meisjesnamen:

esmee
eva
yenta
evy

jongensnamen: (vind ik moelijk)

robin
milan
kevin (vind mijn vriend leuk, ik niet zo)

groetjes marije

Hey,
Bij ons zal het een griekse naam worden,
voor een meisje

irini ( vrede)
elefteria (vrijheid)
christina
eleni

Voor een jongen

Laertis (prins van de perzen)
nicolas
alexander
achileas
leonidas
michalis

Mijn voorkeur gaat uit naar irini voor een meisje, en naar nicolas voor een jongen. Mijn ventje weet het nog niet goed.

hihi..herkenbaar!! namen verzinnen is super!! Dit zijn ze op het moment voor ons:

Tijn, Joppe

Ninthe (is een super mooie naam Randy..!!) Plien, Madelief

en owja...Mette vind ik echt een stoere naam! Mijn mannie vindt 'm alleen iets minder.. haha!! Komen jullie wel allemaal een beetje overeen met jullie mannen, of verschillen de smaken bij jullie enorm??

hahahaha wat leuk om te lezen allemaal.
gelukkig zitten mijn mannetje en ik wel op een lijn, wel zo makkelijk.
We hadden eigenlijk al vrij snel zo iets van die namen vinden we leuk.... We houden van korte nederlandse namen..... maar welke... ook wij houden dat nog even voor ons.... en heb ze ook nog niet gezien :)
Veel succes allemaal en hopelijk kunnen we ze allemaal snel toepassen.

xxx Niekje

Wij zijn in 2004 op Bali getrouwd en op Bali is Madé een veel voorkomende naam.

Madé voor een man
Madée voor een vrouw

Ik vond de naam direct mooi en wilde voor een meisjesnaam Madée dus kiezen. Mijn mannetje vond voor een jongen Clement (op zijn Frans uitgesproken) leuk.

Ondertussen weet ik wat de naam betekent: "tweede kind"

omdat we 9 februari jl. ons meisje hebben moeten afgeven bij 22,6 wkn zwangerschap, hebben mijn man en ik besloten dat een volgend kindje ongeacht het geslacht Madé(e) gaat heten. Zodat het tweede kindje in de naam het eerste kindje meedraagt.

Liefs
talke

Hoi Saar en alle anderen,

Leuke topic! en erg herkenbaar, ook wij zijn al heel lang bezig met namen.
Omdat wij meerdere honden hebben, hebben we daarvoor altijd al namen moeten verzinnen en een paar jaar geleden kwamen we op een naam waarvan we zeiden: die bewaren we voor onze zoon! Maar nu vind mijn man hem opeens niet leuk meer, jammer he.

Groetjes, Amber

Terug
Bovenaan