Ik lig in het ziekenhuis...

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Janneke! Fijn dat ze helemaal gezond is en dat ze zelf heeft bepaald wanneer ze wilde komen, ze kon natuurlijk niet wachten om snel bij haar lieve ouders te zijn!

Heel veel geluk met jullie meisje!

Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Janneke! Leuk joh!

Zo te  lezen genieten jullie al volop van jullie kleine meid!

Fijn om te lezen dat alles goed gaat.

Groetjes,
Susan

Hoi allemaal,

Wat een lieve reakties! Dank je wel.
De bevalling is op zich best goed gegaan. Maandagavond braken de vliezen en moest ik gelijk naar het ziekenhuis omdat ik nog geen 37 weken was. Toen is het 2 dagen aan het rommelen gegaan en zou ik donderdags ingeleid worden , maar het begon toch spontaan, woensdagnacht. Gelukkig.

Bij 6cm ontsluiting had ik al persdrang, dus ik moest al die tijd de weeen wegpuffen. Dat is geen pretje. Toen ik eenmaal mocht persen, durfde ik niet goed. Was echt bang dat de hele boel daar beneden sprong. Ik heb daarom een infuus gehad om de weeen wat krachtiger te maken. Toen ging het heel snel en werd al snel Janneke geboren. Ik zag het hoofdje tussen mijn benen en ineens lag het op mijn buik. Dat is zo apart! Helemaal onder het huidsmeer, omdat ze toch 3 weken te vroeg was.

We genieten volop van de kleine. De borstvoeding gaat goed. Al moet je ze wel helpen met happen want ze neemt nog een te kleine hap. Ze heeft ook zo'n klein mondje.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne zwangerschap en sterkte met de bevalling. Eerst had ik gelijk zo van, echt nooit meer. Maar de scherpe kantjes zijn er na een paar dagen alweer af hoor..

Liefs Marina

Hoi Marina,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Fijn dat alles toch nog goed gegaan is. Geniet er maar lekker van en laat je door iedereen goed verwennen he!

Groetjes

PS ik woon in de omgeving Den Haag, jij toch ook?

Terug
Bovenaan