Ik lijk wel 3 maanden zwanger

Volgens berekening ben ik pas   6.5 week zwanger maar ik keek vandaag in de spiegel en ik lijk wel 3 maanden zwanger. Ik wil dit nog geheim houden tegenover mijn familie, vrienden en kennissen maar dit lijkt een beetje erg lastig te worden.
Ik merk ook wel dat mijn broeken strakker zitten....waardoor ik vandaag genoodzaakt was om broeken te kopen....

Wie hebben hier nog meer last van.?

Zou dit evt kunnen wijzen op een meerling of zou het mischien  vocht kunnen zijn in mijn buik, baarmoeder???
.
IK heb pas eind deze week mijn eerste echo............leef er echt naartoe!!

gr
FF

je kunt ook last hebben van opgezette darmen...
en het groeien van je buik is bij iedereen anders maar dit hoeft niet te betekenen dat het een tweeling word....maar kan altijd

misschien wel een vierling...ha ha

liefs maggi

hier nog een dikkie dik!! ben pas 5 weken en ik lijk al 15 weken..pfffffffffff echt al dik hoor!! alleen nog maar zwangerschapskleding ,w ant ik pas nergens meer in! We moesten het al wel vertellen want iedereen ziet het gewoon zo ontzettend goed, maar ja tis niet anders!! we kunnen lekker lang pronken met ons buikje zullen we dan maar denken he hahahaha succes hoor!

liefss sweety

In het begin van de zwangerschap kan je al gelijk wel een buikje hebben door dat darmen opzetten, dit komt door de hormonen. Het zegt nog helemaal niets over wel of niet een tweeling. Ik heb mij er ook zo over verbaasd aan het begin van mijn zwangerschap, maar het is niets vreemds. Je houdt ook wat meer vocht vast, je darmen werken wat langzamer, allemaal door de hormonen.

Groetjes Alice
25w+1d

Ik had ook zo snel een dikke buik (maar ik hoefde het gelukkig niet geheim te houden dus kon al heerlijk vroeg showen) alleen al met 20 weken begonnen mensen te vragen wanneer de baby kwam en moest ik nog de helft!

www.martin-isabel.nl staan al mijn buiken op (als vergelijking hihi) staan ook al mijn echo's op.

Hoi

Ik had met 6 weken eigenlijk een dikkere buik dan met 17 weken, sindsdien groeit mijn buik duidelijk. Ik had zelf in de eerste weken ook heel erg veel last van mijn darmen die opgezet waren. Waarschijnlijk slinkt je buik eerst nog eventjes voordat hij "echt" gaat beginnen te groeien.
Succes ermee.
Natalie
(21w4d)

Hoi hoi,

Had hier ook last van!!! Mijn buik was al een stuk dikker dan normaal en mijn broeken gingen al snel strakker zitten. Maar ik denk dat het bij mij ook mijn darmen waren, want na het eten was het nog erger haha
Nu alweer 13 weken en nu merk ik ook dat mijn buik wat harder wordt i.p.v. alleen opgezet en ik heb nu ook minder last van mijn darmen dan in het begin van de zwangerschap.

liefs Daantje

Terug
Bovenaan