Ik lijk wel 3 maanden zwanger

Bij mij was het buikje met een week of 9 ook helemaal weg hoor, en met een week of 17 kwam hij weer zichtig voor  "tevoorschijn" Maar nu een echt zwangerbuikje. Nu met bijna 22 weken is het "eindelijk" te zien voor mensen, mits ik redelijk strakke kleding draag.
De meeste denken dat ik een week of 16 zwanger ben.

Groetjes Natalie
(21w6d)

Hihi, zullen we ruilen? Ik ben nu 14 weken zwanger en er is nog steeds niets te zien. Ik krijg nu pas eindelijk het gevoel dat er een klein bolletje komt. Vorige week heb ik een superleuk jurkje gekocht voor een bruiloft in augustus. Het was in een gewone kledingzaak en ik zei dus tegen de verkoopster dat ik 3 maanden zwanger was en dat ik rekening moest houden dat er nog een buik zou groeien. Zij kon niet geloven dat ik drie maanden zwanger was, want mijn buik is nog zo plat als dat van een kind. Mijn strakke buik was ook altijd mijn trots, maar nu mag het van mij toch wel eens een keertje zichtbaar gaan worden dat ik in verwachting ben!
Dus bij iedere vrouw is het anders. Mijn onderbuurvrouw is namelijk nu pas 11 weken en heeft al een enorme buik. Maar dit is wel al haar derde zwangerschap, dus dat kan er ook mee te maken hebben!
Hopelijk kun je het nog even geheim houden, maar nu met het mooie weer wil je ook leuke hemdjes aan etc.

hoi ik ben 7 weken zwanger wil het ook even geheim houden totdat ik de echo heb gehad 23 juni.dan ben ik 10 weken eerder wouden ze het niet doen.
maar goed heb dus ook al flink een buikje.
kan al mijn broeken niet meer aan ben van 36/38 naar broek maat 40 gegaan moest er zowiezo 1 aanschaffen.
mijn zus gaat trouwen vrijdag had ik een leuk jurkje stretch gekocht.
ik dacht van de week laat ik hem eens aantrekken nou echt waar een buik niet normaal.
kan het niet meer verbergen ben ik bang voor.

yvon

ik moest al vanaf 8 weken zwangerschapskleding kopen en die buik is nooit weggegaan (ook niet na de bevalling helaas haha) geen extreem vruchtwater of tweeling (alhoewel de wel hebben getwijfeld hihi) ik had gewoon een enorme buik, is toch leuk kan je vroeg showen aan de rest van de wereld , snap al dat geheimzinnige gedoe niet, lekker van de daken afschreeuwen en echo kan je ook zelf regelen door naar belgie te gaan of echo bureau...

Het zullen inderdaad je darmen wel zijn, echt verbazingwekkend hoe dik je daarvan kunt worden hoor! Is het je eerste? Vaak is het doordat je buik wat is uitgerekt bij een volgende kindje al erg snel te zien. Ik had al vrij snel een dikkere buik (ben nu 23 weken zwanger van de eerste), maar wel lekker zacht en 's avonds nog dikker. Dat waren mijn darmen. Dat ging weer een beetje weg, en daarna kwam het echte ronde zwangerschapsbuikje aan de voorkant, dat voelt ook echt anders aan dan in het begin, en niet alleen door het getrappel en gestomp van binnen : )

Succes ermee! Bij mij twijfelen mensen nog steeds of ik zwanger ben of gewoon dikker, ik ben van mezelf vrij slank en nu nog steeds behalve aan de voorkant,  ik draag vaak van die buikbanden alleen maar om te laten zien dat ik niet teveel eet maar juist trots ben op dat bolletje van voren! (Misschien ook een tip voor anderen?)

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Ook hier iemand die slechts zes weken zwanger is, maar al een buik van drie maanden heeft... Baal als een stekker! Heb verloskundige gebeld en zij geeft aan dat het mijn darmen zijn.

Groetjes,

Teuntje

quote: Teuntje2009 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-06-2008 20:05:45'));

Ook hier iemand die slechts zes weken zwanger is, maar al een buik van drie maanden heeft... Baal als een stekker! Heb verloskundige gebeld en zij geeft aan dat het mijn darmen zijn.

Groetjes,

Teuntje

ik kan dus echt niet begrijpen hoe je daarvan kunt balen, GENIET ervan je bent zwanger, je draagt een wonder in je dat is elke centimeter waard!! en als je dat niet vind had je misschien van te voren dat kunnen bedenken lijkt me.

Balen is een groot woord vind ik toch? Kijk snap best dat sommige van jullie het te vroeg vinden om te vertellen aan iedereen en dat jullie bang zijn dat andere mensen het kunnen zien. Ik heb zelf erg last van mijn darmen, voor het eten gaat het nog, maar daarna is mijn buik een ballon haha en dit is mijn eerste. Heb al een mooi buikje, ben er zelf erg blij mee dat ik ermee kan pronken, hoop alleen dat ik niet in dit zelfde tempo doorgroei haha maar ben verder nog bijna niets aangekomen en nu 14 weken.
Ik heb mijn omgeving wel al bij 8 weken verteld dat ik zwanger was, kon het niet meer voor me houden en wilde steun voor het geval het mis ging.
Geniet van je buikje!!!!

liefs Daantje

Terug
Bovenaan