Ik lijk wel 3 maanden zwanger

Balen was misschien de verkeerde woordkeuze aan jullie reacties te zien.

Mijn man en ik zijn echt dolgelukkig met 'onze' zwangerschap! Het is alleen zo dat wij het nog even geheim wilden houden, maar dat gaat helaas niet lang meer lukken. Mijn buik is door mijn darmen zo groot als een ballon. We hebben nu maar besloten om zondag a.s. iedereen in te lichten.

Groeten Teuntje

Hoi meiden,

Ook ik heb last van opgezette darmen en maag etc. Een dikke buik, niet leuk meer. Baal er dus ook stevig van! Maar niet omdat ik zwanger ben hoor dat vind ik heel erg leuk maar ik wil een baby buikje en geen darmen buik! Bah bah...dat geblubber. Van mij mag het kindje snel gaan groeien zodat zichtbaar wordt dat het om een baby gaat en dat het niet gewoon vet is pff. Maar ja tis mn 4e x zwanger dus dan krijg je dat he.
Zo dat ben ik ff kwijt hahah...

Geniet allemaal van jullie zwangerschappen.

Groetjes Petra

Haha, ik heb het ook echt zo erg. De verloskundige riep al dat ik haast wel 20 weken zwanger leek. (En bedankt!) Helaas waren het echt puur en alleen mijn darmen die aan het uitzetten zijn en helaas had ik geen telfout gemaakt in mijn menstruatie ;) :p

Bij de meeste trekt het inderdaad wel weer recht na een paar weken..

helaas bij mij niet het is wel heel leuk om lekker vroeg met je buik te pronken maar als mensen met 20 weken al vragen wanneer je kan bevallen (zeker elk moment) of vragen of ik een tweeling draag is het wel erg haha en de laatste 10 weken waren wel pittig..normale zwangerschapsbroeken pasten zelfs niet meer (moest ze wijder maken of eronder laten hangen haha)

Terug
Bovenaan