ik maak mezelf waarschijnlijk gek.

De titel zegt het al. Nog een dikke week tot nod. Maar heb zo'n aanhoudend drukkend gevoel in mijn onderbuik. Het gevoel of je zwaar ongesteld gaat worden. Na 5 zwangerschappen, denk ik dit gevoel te herkennen. Maar dat begon pas veeeeeeel later. (Lees weken later) En naar mijn idee kan dit ook nog helemaal niet. En ik ben er niet helemaal niet van, dat vroeg denken dat je zwanger bent. Maar dat onderbuikgevoel he. Pffft

Hahah, ik wist het met mijn zoontje ook al voor mijn NOD dat ik zwanger was. Puur een gevoel wat niet te omschrijven is. Ik wist het zeker, zelfs zo zeker dat ik ipv maandverband een zw-test kocht. En het gevoel klopte. Ik denk dat dit ook met je moederinstinct te maken heeft... Spannend hoor, succes met afwachten...Ik ben morgen 9 dagen overtijd, met vlagen gevoelige borsten maar za-middag nog negatief getest. Wel het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar niet zo sterk als mijn eerste zwangerschap. Afwachten dus...

Dat onderbuikgevoel ja :) Dat maakt zelfs van het meest nuchtere mens een zenuwachtige 'afwachter' in deze fase van je cyclus. Je weet maar nooit. We gaan gewoon voor je duimen.

Hoi supertje, ik duim voor je want het is je na al die tijd echt ontzettend gegund!!!! En ik zou denken, je bent meer dan eens zwanger geweest dus als je dit gevoel herkent dan zou het zomaar eens jullie ronde kunnen zijn!! Heel veel succes! xxx

Dank je, maar zoals je zelf ook weet, word je af en toe vreselijk in de maling genomen. Wachten het gewoon maar weer af. Pregnyl is in ieder geval uit mijn lijf nu.

Supertje,
Fijn dat je weet dat de pregnyl uit je lichaam is.
Het lichaam kan zoveel... je ook flink teleurstellen...
Succes met afwachten! Ik duim voor je. liefs,

Mij gevoel schreewt raak. 3 ochtenden misselijk wakker, geen zin in eten ( wat ik wel doe hoor) geen zin in sex, en uiterst pijnlijke tepels sinds vandaag. Daarbij opgeteld een humeurtje om te schieten.

Terug
Bovenaan