ik maak mezelf waarschijnlijk gek.

Spannend meiden! Gewoon alle drie door, hoor! Zelf kan ik ook niet wachten tot ik me weer hier mag melden, haha. Komende zomer gaan we er weer voor hebben we besloten.
Ook al is het wachten echt stomvervelend om nog maar niet te spreken over alle 'signalen' of juist het uitblijven daarvan, kan ik niet wachten. :) Tot die tijd leef ik nog maar volop met jullie mee.

Succes meiden, zet 'em op!

Xxx

Joh Daisy wat fijn dat jullie al weer een datum hebben. Ik zag er heel erg tegenop om weer te beginnen, na de stress bij de eerste. Helaas werd t werkelijkheid.

Ilse, kl#te weer voor je. Sterkte meis. Ik hoopte het zo.

Ik hoop dat supertje beter nieuws heeft. Ik ga voor mijzelf nog een week duimen, net de laatste spuit gezet en de hoop dat dit ook de laatste ooit blijft!

Wenser

We gaan hier gewoon vol goede moed beginnen tzt! Nu is het alleen maar vreemd om na 4 jaar ineens weer de pil te slikken. :)

Wenser, blijf moed houden! Je weet nooit ;-)

Zelfs mijn man was er van overtuigd. Ik zou dus gaan testen vanmorgen. Niet meer nodig. Moet wel zeggen dat het ons deze keer vrij zwaar valt. Natuurlijk kennen we de "normale" teleurstelling. En we weten dat het niet vanzelf gaat. We zijn al gezegend met 2 kindjes, maar diep van binnen doet deze keer echt even pijn. Dus even flink balen en vol frisse tegenzin ertegenaan de volgende ronde. Hopen dat ik de volgende keer niet zulke klachten heb, want wat dacht ik het zeker te weten.

Terug
Bovenaan