ik maak mezelf waarschijnlijk gek.

Heeeel erg herkenbaar. Ik hoop voor je dat het raak is. Maar idd zoals je zelf al zegt... je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Je hebt wel de echte verschijnselen dus hopelijk is je onderbuik gevoel waar. Helaas was mijn onderbuik gevoel onjuist. Ik ben zwaar ongesteld geworden. Terwijl ik al wkn enorme pijn had in mijn borsten... wat ik normaal nooooit zo erg had en andere vage klachten.. dus ik ga weer door naar de volgende ronde.
Hoop dat jij meer geluk hebt. Hou ons op de hoogte he? Ik duim voor je.

Spannend supertje, ik dacht dat het zover was, maar nu toch weer spanning. Sterkte.
Ik mag pas volgend weekend testen, dus hier probeer ik er maar helemaal niet aan te denken. Behalve af en toe hier op t forum dan ;-)

@supertje: ik heb morgen NOD maar ik ga pas zondag testen want vorige ronde kwam het ook pas een dag na mijn oorspronkelijke berekening. Ik voel overigens gewoon een ongi gevoel en verder niks dus ik denk echt niet dat het raak is. Maar toch zegt een klein stemmetje in mijn hoofd dan van: bij de eerste voelde ik ook niks... Je weet wel, de typische pre-NOD dag.

Veel succes en dat we gewoon eens een keer zonder valse hoop positief mogen testen hè!!!!

xxx

Agghhhh ja erg he. Dat gevoel komt iedere ronde terug. Maar ja, bij de jongens wist ik zeker dat het niet gelukt was. Wel dus. Stomme lijven en dat nog stommere wachten. Het liefst hadden we een luikje he, dat we even konden kijken wat er allemaal daar afspeelt. Maar voor de zekerheid morgen maar weer testen halen bij de kruidvat.

Wenser wanneer heb je de laatste pregnyl? Of al gehad?

Meiden laat het nou onze maand maar eens zijn. Gun het andere ook best hoor, maar jullie zijn alweer zo'n tijd bezig. Ik pas morgen een jaar zonder anticonceptie. Dus ik gun het jullie nog veel meer dan mezelf!

Vandaag laatste pregnyl. 1500 eenheden, dus lager dan de 5000 voor ovulatie. Ik test nooit voor NOD (heb in mijn leven denk ik 10 x getest, ondanks de 1,5+2,5 jaar pogingen doen). Gelukkig maar, anders was ik nu arm geweest ;-)

Dus hier gewoon wachten tot volgende week zaterdag.

Sterkte Ilse en Supertje!
xxx

Terug
Bovenaan