hallo iedereen
ik wilde me graag even voorstellen
ik ben laura en kom van het oktober forum af maar helaas is mijn zwangerschap niet goed afgelopen
ik ben op 12 oktober bevallen van mijn dochter Richelle
ik was 39+4weken zwanger toen we te horen kregen dat onze kleine meid niet meer leefde
dat was een flinke klap die je dan krijgt
ik ben toen 11 okt ingeleid en ze is op 12 oktober geboren 1 dag voor de uitgerekende datum
deze bevalling is ook niet echt vlotjes verlopen in totaal heeft mijn bevalling 14 uur geduurt waarvan ik 3 uur heb moeten persen niet normaal maar ja het is zo
toen eindelijk haar hoofdje is geboren bleven haar schouders vast zitten
en dat was een heel probleem uiteindelijk is ze dan geboren
het was zo wie zo al een erg om te bevallen als je weet dat je kind niet meer leeft maar dan ook nog zon moeizame en zware bevalling
het is nu bijna een maand geleden en het lijkt wel of het met de dag zwaarder wordt voor me
ik mis zo erg
hopelijk kan ik hier er over praten en gevoelens delen met lotgenoten
die weten wat je meemaakt
heel veel liefs
laura en Richelle
ik wilde me graag even voorstellen
ik ben laura en kom van het oktober forum af maar helaas is mijn zwangerschap niet goed afgelopen
ik ben op 12 oktober bevallen van mijn dochter Richelle
ik was 39+4weken zwanger toen we te horen kregen dat onze kleine meid niet meer leefde
dat was een flinke klap die je dan krijgt
ik ben toen 11 okt ingeleid en ze is op 12 oktober geboren 1 dag voor de uitgerekende datum
deze bevalling is ook niet echt vlotjes verlopen in totaal heeft mijn bevalling 14 uur geduurt waarvan ik 3 uur heb moeten persen niet normaal maar ja het is zo
toen eindelijk haar hoofdje is geboren bleven haar schouders vast zitten
en dat was een heel probleem uiteindelijk is ze dan geboren
het was zo wie zo al een erg om te bevallen als je weet dat je kind niet meer leeft maar dan ook nog zon moeizame en zware bevalling
het is nu bijna een maand geleden en het lijkt wel of het met de dag zwaarder wordt voor me
ik mis zo erg
hopelijk kan ik hier er over praten en gevoelens delen met lotgenoten
die weten wat je meemaakt
heel veel liefs
laura en Richelle