Ik moet nog zoveel doen!

De baby mag nog lang niet komen.. De babykamer is behangen en geverft, de meubels zitten in elkaar, maar de uitzet is nog niet compleet, in huis zijn echt nog aardig wat klusjes die gedaan moeten worden, daarnaast wil ik toch de kasten allemaal nog even goed opgeruimd hebben en het huis gepoetst. Ik kan per dag niet veel doen, omdat ik behoorlijke bekkenklachten heb... en ik ben al bijna 35 wk zwanger..
Hoe is dat bij jullie? Zijn jullie al helemaal op orde, of zijn er meer meiden die zo laat klaar zijn als ik?

toevallig vandaag het wiegje gehaald dus de beeb kan hier wel komen maarrr er moet nog geverfd worden (de gang:S) en vloer gelegd worden eigenlijk... maar goed als het komt dan komt het alleen ik ben woensdag pas 31 weken dus mag voorlopig nog even niet bevallen liever.....

Ow ik ook hoor. Mist een schroef van het ledikantje, dus 100% stabiel staat die nog niet. Moet nog lakentjes hebben. Moet nog hydrofiele luiers, aankleedkussen. Een badje. Nou en zo is er vast nog meer.
Kleertjes heb ik wel klaar liggen. En van de week de luiers gekocht.
Ben nu 32 weken zwanger.

Nou, wij hebben nog lekker een verhuizing voor de boeg, met twee kleine kinderen die rond lopen, dus net nog iets meer werk dan jij :p
Alle spullen zijn wel 'in huis' (wel het verkeerde huis dan) en de ziekenhuiskoffer is al klaar, voordat alles in een doos zit, verder.... we zien het wel ;)

hai hai,ik ben ook nog niet helemaal klaar hoor en ben ook bijna 35weken!
babykamer is wel klaar maar ik moet nog zooooveeeel dingen schoonmaken,en m,n energie is nog niet terug[heb hem nog niet gezien in m,n zwangerschap!:s:]
Ik probeer gewoon elke dag een klein beetje te doen,ik loop ook al tijden met m,n bekken te klooien dus ik doe het rustig aan!!
maarre nu weet je dat je niet de enige bent!
groetjes

haha, dezelfde paniek hier al en ik ben pas 31 weken!! Alles is hier voor elkaar, behalve het shopgedeelte (moet de hele baby-uitzet nog aanschaffen, incl badje e.d.)en mijn werk!!!

liefs kim

Ik ben nu 33 weken en alles is eigenlijk wel klaar, zijn wel een paar dingetjes die we nog in huis moeten doen, maar als de baby toch komt kan dat wel blijven liggen. Babykamer is helemaal klaar :D, foto's staan op hyves en alle kleertjes enzo liggen uitgewassen in de commode en heb ook al een voorraad luiers

Moet alleen nog een zkh tas inpakken voor het geval dat en eigenlijk een tas voor de meiden stel dat ze onverwachts weg moeten

Terug
Bovenaan