Ik moet nog zoveel doen!

Ik ben nu 30w1d en bij ons is alles klaar. Alleen het ledikantje moeten we nog in elkaar zetten, maar die zetten we pas neer als ook ons bed op klossen gaat, dus bij 36 weken ongeveer. Anders staat het toch maar in de weg. Verder gaat de baby uiteindelijk de kamer delen met mijn middelste, die kamer hebben we leuk geverfd en gepimpt, en dat is sinds vanmorgen ook helemaal klaar. Kleertjes hangen frisgewassen en gestreken in de kast.

Nou moet ik ook eerlijk zeggen, ik werk nu nog maar halve dagen, ben helemaal gesloopt daarna. Dus vandaar dat we het allemaal zo snel hebben gedaan. In mijn verlof zal ik het druk genoeg hebben met mijn twee kinderen.

Ik ben ook al heel ver; het kamertje is al klaar (maar daar hoefde weinig aan te gebeuren), de geboortekaarten besteld (en de meeste enveloppen al geschreven!), geboortebord besteld (gaat iemand voor ons maken). Kleertjes van mijn oudste dochter uitgezocht en in de kast gelegd, wat nieuwe kleertjes erbij gekocht. Luiers heb ik al in huis.
Ik moet nog wel het badje+standaard schoonmaken, de box moet nog uit de kelder en in elkaar gezet worden (maar daar wachten we nog even mee), ik moet de kleertjes nog uitwassen en strijken en beschuit en muisjes in huis halen. Maar komt allemaal goed! :)

Ik ben nu bijna 34 weken.

oww nou ik zal jullie vertellen ik ben nog helemaal niet klaar ! De babykamer moet nog helemaal de meubels worden vrijdag als goed is in elkaar gezet. En morgen ga ik de gordijnen bestellen het is echt schandalig. Ik schaam me diep maar ik doe ook alles alleen helaas maar goed alles komt goed we blijven positief en ik ben nu 35w en ik fluister de kleine toe nog even te blijven zitten ;)

Verder moet ik nog badje aanschaffen luiers en nog veel meer dus dames succes allemaal.

Groetjess Anna 35 weekjes

Terug
Bovenaan