Ik moet nog zoveel doen!

Oh ja! Die nesteldrang heeft me wel in zijn greep. Helaas kan ik er lichamelijk gezien gewoon niet teveel aan toegeven, dus ik denk dat de keukenkastjes maar moeten wachten tot na de bevalling ;-S.

Hier is de babykamer zo goed als af. Nog wat cosmetische dingetjes (4 schilderijtjes, klok, ed), oh alleen de balkondeur moet nog geverft worden maar dat komt van het zoorjaar/zomer wel, wil nu geen deur open hebben staan, bbbbbrrrrrrrrr.
De badkamer hebben ze zo goed als af, gister nog plafond staan witten.
De uitzet bijna compleet, moet volgens kraamhulp nog wat meer hydrofielluiers in huis halen.
Verder totaal geen last van die nesteldrang, ik haat schoonmaken en doe nu ook nog steeds niet meer dan echt nodig is. (bedenk net dat ik nog 3 wassen heb liggen, ach ja)

Pauline (35w)

Ook ik moet in me hoofd nog zoooooo veel doen. Zucht........
De babykamer is wel helemaal klaar nu. Ik moet alles nog wassen en ook moet ik mijn bed nog klaar maken en de box en kinderwagen moet nog bij me schoonouders worden opgehaald, want die stond daar gestalt, omdat we geen opbergruimte meer hadden. Ook ik heb regelmatig last van nesteldrang, maar kan niet zo veel doen, omdat me lichaam dat gewoon niet meer toelaat.
Voor zo ver ik weet heb ik nu alles wel in huis, alleen de voeding nog niet. Oh en ik bedenk me net ook nog, dat ik mijn tas ook nog moet inpakken..........

Liefs marielle 32 weekjes

Ik ben eigenlijk wel bijna klaar.
De laatste gewassen kleertjes hangen aan de waslijn dus die ga ik vandaag strijken.
De babykamer is klaar.
Ik heb wel last van nesteldrang wil alles al op orde hebben.
Ik moet alleen mijn tas nog inpakken voor mezelf en voor Nynke mocht ik 'snachts bevallen dan moeten mijn ouders of m'n schoonouders haar even ophalen.
Ik heb geboorteslingers gekocht, 3 pakken luiers.

Ik wil alleen nog beschuit met muisjes kopen voor in het ziekenhuis als ik net ben bevallen deden we ook toen ik van Nynke was bevallen en onze ouders kwamen konden we ze alvast beschuit met muisjes geven in het ziekenhuis.

Liefs Zonnetje 33 weken en 5 dagen

ik ben ook zover als klaar..moet alleen nog wat luiers en doekjes bijhalen,maar dat doe ik straks even.
nu ik bedrust heb voorgeschreven gekregen zit ik dus wel met nesteldrang! ik wil het huis liefst iedere dag van boven tot onder poetsen..
en gaat gister mn stofzuiger kapot! ik weer helemaal janken als een klein kind :-S de wereld verging voor me! mn vriend ligt maar de mopperen dat ik rustig aan moet doen,maar wil voor mn eigen gevoel alles in orde hebben!
vind het een stom idee dat straks een vreemde madame hier in huis komt en wil dan toch een "netjes" huis!
het vluchtkoffertje van de beeb staat al klaar en die van mij is bijna compleet.
ik wordt ook eerder ingeleid waarschijnlijk dus de "druk" staat er al extra op! (vind ik zelf dan hahaha)

Liefs Kim 34weken

hey dames,

ik heb ook het idee dat er nog veel moet gebeuren terwijl er al zo veel is gedaan, ben wel blij dat ik geen complete verhuizing heb zoals astrid.
babykamer is qua klussen wel zo'n beetje klaar. alleen wil mijn man de kozijnen nog veve en en dan verder aankleden met leuke dingen. dat voelt als nog heel veel werk. badje is alweer helemaal schoon, de commode is weer geverfd en de wieg staat klaar. nu nog lakens en alle baby kleren wassen en uitzoeken. ik heb een dochter en zoon dus van allebei moet ik weer door de kleinste kleertjes. wel heel leuk natuurlijk. ik moet nog een nieuwe kap hebben voor op de bugaboo en zo zijn er nog heel veel dingen zoals een geboortekaartje....ik ben nu 31 weken maar het gaat zó snel allemaal.

groetjes

Thnx voor de reacties. Ik gun het iedereen om lekker achterover te kunnen leunen en gewoon alleen nog maar leuke dingen te doen tot de kleine zich aandiend, ..maar het heeft me enorm gerustgesteld dat ik niet de enige ben! Ik dacht echt dat ik een van de weinigen zou zijn. Ik ga weer vol goede moed door met het schrijven en afwerken van mijn to-do-lijstjes. Eén ding tegelijk..
Ik zou alles het liefst helemaal perfect hebben, maar ik moet me daar gewoon wat minder druk om maken. Wellicht haal ik dat niet.., jammer dan ;-)
Iedereen veel succes met, maar ook veel plezier bij de 'laatste' klussen. Astrid, veeeel succes met de verhuizing. Ik hoop dat je een hoop hulp hebt en dat alles lekker mee zit.
x Taraneh

Kamer is klaar daar kan de baby zo in... (alowel moet nog alles uitwassen en strijken) maar dat stel ik mooi uit tot wat later in zwangerschap rond 37 weken... maar de rest van t huis is nog een grote rommel..... dus je bent niet de enige hihi..

Terug
Bovenaan