Hoi meiden, ff een update van mij.
Ik heb 4 dagen hoofdpijn en onwijze kramp in mijn nek gehad (net zoiets als kramp in je kuit die erin schiet). De verloskundige heeft vrijdag gebeld en die zei dat het een bijwerking is van de ruggeprik. Dit heeft niet iedereen, bij de keizersnede heb ik het ook niet gehad, maar nu dus wel. Zaterdag ging het wel weer goed dacht ik. Ik vloeide ook bijna niks, dus ben ff wezen shoppen. Mocht mezelf wel verwennen vond ik. Maar dat was dus ff te heftig, want ik kreeg pijn in mijn buik en werd niet lekker. Dus weer naar huis en ik was onwijs aan het vloeien en een beetje licht in mijn hoofd. Daarom pas op de plaats gemaakt en verder het weekend niet veel gedaan. Vandaag is het vloeien weer over, maar voel mijn buik nog wel een beetje. Heb vanmorgen eens getempt om te kijken of de temp weer laag geworden was, maar nee hoor, nog steeds 37,3 dus mijn cyclus is nog niet begonnen ben ik bang.
Kaskes, hoe gaat het ermee? Nog steeds een zwanger gevoel??
Alice, hebben jullie het ook ontdekt bij de eerste echo? Domme vraag, moet natuurlijk wel, je voelde je nog zwanger.
Ik hou me aan jou vast dat je je na 4 weken weer goed voelde. Het is bij mij nu bijna een week geleden en het gaat eigenlijk wel goed, maar soms komen er toch naar tranen.
Ik kan heel goed begrijpen dat je bang bent dat het dadelijk raak is, ook al wil je het ook zo vreselijk graag. Maar ja, dan komen die onzekere dagen en weken weer he? Mag jij ook voor een vroege en dan meerdere echo's?
Wij hebben inderdaad ook ons verbaasd hoeveel mensen in onze omgeving het hebben meegemaakt, waarvan wij het niet wisten. Mensen zijn er toch niet zo open in denk ik. Wij zijn er wel open in, alleen vind ik het wel vervelend dat men nu wel weet dat wij ermee bezig zijn.
Ik hoop voor je dat het snel weer lukt om zwanger te raken!
Nou ik ga weer "hangen"
Groetjes, Luna