Ik snak naar....

A

Anoniem

Guest
...en glas koude, droge witte wijn. Een glas goede rode wijn bij een medium gebakken steak met pepersaus.

Maar bovenal smacht ik naar sushi! Ik ben echt een rauwe vis eter....en ik mis het! David heeft al moeten beloven dat zodra ik bevallen ben hij bij de Japanner meer sushi gaat halen dan ik op kan (zal wel lekker in de papieren lopen, haha!).

Toe dames, graaf eens in jullie geheugen: wat hebben jullie het meest gemist toen jullie zwanger waren?

(Kan ik daar ook naar gaan smachten, haha)

Feta!!!! Oh, vlak bij mijn werk hebben ze van die heerlijke fetaslades, hmmmmmm.
En misschien kan je het wel eten, maar ik durfde het niet (rauwmelkse kaas of niet?????)

Ach gos, het wordt er zeker niet beter op als ik je vertel dat je feta volgens mij gewoon mag hebben?

Salade chevre chaud, borrels (43), rode wijn...
Maar ik kan het nu lekker eten!!!!

Filet Américain.....

toen ik zwanger was, heb ik zelfs een keer bij een tankstation een broodje filet gekocht om er in de auto (toen het broodje half op was) opeens weer aan te denken dat ik dat helemaal niet mocht hebben, hihi

Cola-Malibu! Maar dit mis ik nog steeds, snik snik (borstvoeding)...

Smeerleverworst!!!! heel af en toe gegeten in de zws, maar nu vreet ik me helemaal ongans aan dat spul...hihi

Groetjes Monique

een lekker koud biertje drinken zonder schuldgevoel. Kweet dat je best af en toe kan/mag drinken, maar ik kreeg geen slok naar binnen zonder schuldgevoel (heb ik totaal misschien 5 slokken alcohol gehad verdeeld over de zwangerschap).

verder gerookte zalm uit verpakking. Ik kwam er alleen pas laat achter dat dat eigenlijk niet mocht, dus dat viel eigenlijk wel mee.  

En  rosbief en filet americain, wat erg gek is want ik eet normaal nooit vlees. t zal wel zijn omdat het niet mocht.

wat ik nooit heb gemist is de kattenbak schoonmaken, haha!  

Terug
Bovenaan