Ik snak naar....

oh ja, maar heb geen druppel gedronken hoor tijdens m'n zwangerschap!

Ik had hier de eerste 5 maanden zo'n beetje hetzelfde als Karin. Was blij als ik iets kon eten. Was alleen maar ziek. Vanaf die tijd ging het wel goed. En toen snakte ik naar pate (meer dan die ene boterham per dag), lekker glaasje zoete witte wijn, medium gebakken biefstuk. Heerlijk. Dacht toen vaak dat ik dat als eerste wilde na de geboorte van Quinn. Maar nu nog heb ik er weinig van gehad. Gek he... als je het niet mag dan wil je het, mag het wel dan hoeft het niet meer zo nodig.

inderdaad veerle, dat had ik nou ook, nu het mag hoeft het niet meer zo nodig!

Mijn hubby kwam in het ziekenhuis aan met een broodje filet americain. En ik heb ervan gesmuld! Ik bestelde daar ook steeds beschuit en pate. Wat een combinatie.
En thuis hebben we nog een paar weken lang heel vaak biefstuk gegeten en wijn gedronken. Van die zoete witte dessertwijn met een beetje bubbels, mmmm.

Ahum, geen wonder dat ik nu aan de lijn  doe

groetjes,
Karin

hahaha rosbief...

Vin ging nog snel even boodschappen doen voor de bevalling en die heeft toen meteen 200 gram meegenomen...

Toen zei de vk..je mag nu ook al wel hoor als je er zo'n trek in hebt, terwijl op dat moment alles er meteen weer uit kwam...vond ze het toch niet zo'n goed idee natuurlijk, hb het dus een paar uurtjes uit gesteld, maar wat was het lekker...

en biefstuk en drop in enorme hoeveelheden, en bier, en ...en ...en alles wat niet verstandig was...iets is namelijk pas echt lekker als het niet mag

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan