Ik snak naar....

Ja dat van die feat dacht ik wel, helemaal wat je inde supermarkt koopt, maar die salades bij mijn werk zijn van een turks groenteboertje en dat vertrouwde ik dan weer niet helemaal........

Maar geeft niet hoor, ga me nu weer helemaal te buiten

Nou, ik had zo'n last van maagzuur dat ik hele gewone dingen heeeeeeeel erg gemist heb!
Ik kon op het einde alleen nog maar water en aanmaaklimonade drinken...(geen grapje!). En eten? Laten we het daar niet over hebben, we hebben nog nooit zoveel aardappelen zonder jus/saus, groente en klein stukje vlees gegeten.
Dus wat heb ik gemist? Vruchtensappen, cola, thee, koffie, yoghurt, ijs, lekker pastagerecht (lasagne met tiramisu na, hmmmmmmm!), eten met enigszins kruiden erin (shoarma, bami, babi pangang etc, etc), frieten...

Ik heb dus niet echt de kans gekregen de standaard dingen te missen, zoals rood vlees, filet americain, alcohol...

Als ik eerlijk ben was de thee het allerergste, ik ben zo'n theeleut! Als ik een dag thuis ben drink ik makkelijk 8 koppen... Maar dat mocht natuurlijk niet en later kreeg ik zelfs van 1 kop vreselijk maagzuur...

Nog 6 maandjes wachten ofzo? Poeh, poeh, wat heb je het zwaar  
Die mini van je moet weer een echt meesterwerk worden, alle moeite die je er voor moet doen

Groetjes, Karin

borrels, bier, wijn, alcohol in het algemeen! Erg he. Nu eindelijk van de borstvoeding kan ik er weer van genieten.

en na 1 gals al met hoogrode wangen lodderig op de bank hangen ha ha!!

biefstuk, daar kan je me echt voor wakker maken. Of rosbief ter vervanging dan zeg maar.
En verder had ik heel vaak zin in brie terwijl ik dat normaal nooit eet.
raar maar waar

groetjes irene

hoi hoi

ik heb het meeste gemist

een broodje osseworst en filet american

me beste vriendinnetje ging naar de slager terwijl ik aan het bevallen was toen jayla op me bui lag had ik het eerste palkkie osseworst al in me mond plaats van beschuit me muisjes

was wellachen de slager moest toevallig de volgende dag voor controle naar het ziekenhuis en had nartuurlijk gehoord dat ik bevallen was toen kwam hij persoonlijk een biefstukkie brengen
vond het wel een giller

groetjes mariella

Ik had het ook: alcohol en dan vooral frisse dingen zoals rosé en witbier en champagne!
En inderdaad: sushi! dat is zo heerlijk!
Maar hier in Meppel is geen sushi te krijgen, snik, en ik heb het dus nog niet gehad sinds de geboorte van Nynke... en nu probeer ik dus weer zwanger te raken...

Oh ja en trouwens toen ik eenmaal bevallen was was de drankzucht weer afgenomen, raar he?
Nu drink ik al niet veel maar het was vreemd dat ik er zo'n trek in had. Maar dat heb ik wel vaker met dingen die ik niet mag.

groejes,
Daphne

Hoi

Ik heb Kippelever echt gemist.... Ik eet het niet vaak (2 keer per jaar ofzo) maar toen had ik zoveel zin in! Verder alle leverproducten (1 per dag mocht maar wilde veel vaker).... Tijdens de zw wilde ik alleen maar vlees eten terwijl ik daarvoor bijna vegetaries was (dit meer omdat ik het meeste niet lust)

En verder had ik wel een beetje als karin veel maagzuur dus was al blij als ik iets kon eten zonder al te veel pijn....

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan