ik stop met werken......

hallo allemaal,

nou ik heb vandaag gewerkt en ik denk dat ik maar stop met werken.....
ik kan het niet meer aan...
als ik thuis kom dan heb ik zoveel gemist op het forum.... dat kan natuurlijk niet he??
ik probeer alles bij te houden, maar soms kletsen jullie zoveel met zijn allen.
misschien moeten jullie een beetje rekening met deze arme vrouw houden en gewoon op donderdag niet zoveel schrijven, anders zit er niks anders op dan ontslag te nemen op mijn werk..........

dus.........

liefs marijke

whahahhaha ik vind ook dat er gewoon gewacht moet worden met typen tot jij thuis bent hoor dit kan eg niet nee werken en forummen valt gewoon niet mee ;-)

hahahaha

Gewoon lekker doorgaan, hoor Rosanne, dan leest ze maar wat sneller of moet ze een laptop meenemen naar haar werk.

Trouwens, Marijke, wees blij dat je maar een dag werkt. Ik heb medelijden met de moeders hier die er 5 werken, die kunnen het echt niet bijhouden, volgens mij!

nee die moeders zitten denk ik de hele nacht te forummen..... dat kan niet anders.....

ik ga denk inderdaad maar een laptop aanschaffen, mijn baas bekijkt het maar.
ipv "kolftijd" neem ik dan "forumtijd" ...... is misschie nwel een optie......

ik was bij de eerste zinnen al helemaal bezorgd, ik dacht die is echt overspannen aan het worden... Zal niet de eerste zijn hier! Toch wel lachen dat het zich dan zo ontvouwd.

Arm gezinnetje, heeft mama de hele dag gewerkt, is ze niet bereikbaar omdat ze in het forum duikt...

Terug
Bovenaan