ik stop met werken......

Ik snap het helemaal... jeetje ik krijg het niet bijgelezen. Ga ook maar geen poging doen denk ik zo. Dat lukt toch niet. Ik heb deze week 34 uur gewerkt, dus vandaar dat ik ook wat achter lig.
Groetjes Veerle

haha, ik ken het gevoel. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik regelmatig op m n werk zit te lezen/schrijven . Slecht he?! gelukkig ben ik verder wel een hele goeie werkneemster hoor

Maar vanaf septmeber, met mijn nieuwe baan, zal ik daarmee toch moeten stoppen :)  

Maar ik stop voorlopig nog niet. Sollicitatie bij de Rabo is over. Ik ben afgewezen. Maar niet getreurd, heb inmiddels een sollicitatie bij de DSB bank lopen en de zomer is nog niet voorbij. We zien wel hoe het balletje gaat rollen. Tot die tijd zien jullie me regelmatig voorbij komen en zo hier en daar wat neerzetten. Wat onzin en zo. Ik zal weer eens op zoek gaan naar leuke plaatjes. Volgens mij zijn er nog maar weinig die mn plaatjestopic hebben gezien. Bah wat zit ik eigenlijk te zwetzen. Ik ga ff verder lezen.

Ciao en de groetjes vanuit een knallend Eindhoven ( er is in het stadspark een leuk feessie aan de gang en door de wind kunnen wij hier live meegenieten)

Annemiek

Terug
Bovenaan