ik stop met werken......

Ja, je hebt dan ook een heerlijk ventje, dus ik kan me voorstellen dat je daar lekker bij wil blijven. Ach, begin volgend jaar willen we een huis kopen en dan moet ik er ook aan geloven. Dan moet ik ook weer gaan werken.

Groetjes Ilona

Ik weet ook wel dat ik dat ritme weer zo te pakken heb en aan de ene kant is het ook wel goed. Dan kom ik ook wat meer onder de mensen. Is voor mezelf ook goed.
Tot die tijd denk ik iedere morgen....................hmmmmmm weer een dag nog lekker thuis. ;-))

Nee dat niet, ik vind dit nog veel te leuk en we hebben het hartstikke gezellig zo. Ik zou het niet willen missen.
Ik vind het tof om te merken dat er mensen zijn waar mee je op een lijn zit. De mensen die ik prive ken hebben geen van alle kleine kindjes. En op zich is dat niet erg maar ik vind het ook wel jammer. Over 2 weken zal ik in het weekend weinig online zijn, zeg maar, helemaal niet online, want wij gaan 2 dagen feesten in Roermond. Rowan gaat voor het eerst logeren (dat vind ik wel eng hoor) en Ro en ik gaan naar het Solarweekend van Extrema. We slapen wel thuis maar verder zijn we de hele zaterdag en zondag op pad en gaan we genieten van een hoop goede dj's en hopelijk goed weer.
Maar dan heb ik weer genoeg te lezen als het weekend voorbij is.

Groetjes,

Annemiek

hoi annemiek,

jammer dat je bent afgewezen... ze weten niet wat ze missen he??
spannend dat rowan gaat logeren...
maar gaan jullie maar lekker genieten met zijn tweetjes!!

liefs marijke

Dat gaan we zeker doen. Voor ons is dit de happening van het jaar. Solar is zo'n tof festival en de sfeer is daar altijd super relaxed. Hoewel ik weet dat het ff slikken zal zijn als ik Rowan achterlaat bij opa en oma maar ik weet dat hij daar alle aandacht krijgt en dat ze goed voor hem zorgen. Ik heb wat dat betreft echt superschoonouders. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Die mensen zijn hun gewicht in goud waard.

Het is dan 11 maanden geleden dat wij op stap zijn geweest. We zijn vorig jaar in juli,augustus en september uitgeweest en sinds die tijd niet meer. Ik zie er dan echt naar uit. De weersvoorspellingen zijn vrij gunstig. Ze voorspellen beter weer aankomende maand. Moet je voorstellen dat wij 2 dagen prachtig weer hebben, lekker aan het water en genieten van heerlijke muziek en een supergaaf festival met een geweldig publiek. Meer kan een mens zich toch niet wensen.
Ik ben al bezig om mijn outfit uit te zoeken voor die 2 dagen. Als we leuke foto's hebben zal ik ze zeker plaatsen.

Groetjes,

Annemiek

Terug
Bovenaan