hey ilona,
ff wat dingetjes waar ik gelijk aan dacht, een sprongetje zoals in het boek oei ik groei staat, dan is hun wereldje weer helemaal op zijn kop en dan is mama het veiligst.
tandjes die door komen misschien? kunnen ze ook behoorlijk verdrietig van zijn. Alana heeft dat vermoedelijk ook terwijl er nog maar alleen streepjes te zien zijn.
of eenkennig wat veel voorkomt rond 4 a 5 maanden, dit heb ik in ieder geval gehoord op het cb.
dan werkt kiekboe spelletjes erg goed heb ik gehoord, zodat ze leren dat mama wel terug komt, voor die kleintjes is het dat als je uit het zicht bent dat je er helemaal niet bent en dat is eng natuurlijk.
misschien kom ik als een betweter over maar dit is alles wat ik weet, misschien heb je er iets aan.
Alana huilt trouwens ook ongeveer 5 minuten per dag, meeste dagen niet eens.
nu sinds een week is het om 19.00 mis, dan huilt ze ineens hartverscheurend, niks kan helpen, troosten is ook niet goed meer, terwijl ik haar altijd mocht troosten, ik vermoed zelf tandjes. op het cb zeiden ze zoiets ook al, ze heeft ook alle tekenen ervan dus nu is het dnek ik afwachten en hopen dat het snel gaat.
succes he? hoop dat het snel beter gaat.
groetjes Miranda