Ik trek het even niet meer

Hee Ilona,

Fijn dat het vandaag toch wel iets beter gaat! Misschien is het toch dat ze in een andere omgeving is. Andere mensen en daardoor misschien van slag. Ik kan me goed voorstellen dat jij daardoor ook wat van slag bent, omdat je dit helemaal niet kent van Laura.
Ik zou precies hetzelfde hebben, Evi huilt eigelijk ook nooit. En als ze dan ineens een hele dag zou brullen......pffffff.

groetjes Sonja

Ik ben naar Antwerpen geweest, ging om 13.30 uur weg en was daar om 16.45 uur. Ik moest nog een boodschap doen en wat een k#weer was het onderweg! In Belgie scheen de zon stralend. Om 18.45 uur reed ik daar weer weg (eerst even gegeten) en om 20.15 uur was ik weer thuis.

De buurvrouw wilde gelukkig weer oppassen en Laura heeft het helemaal goed gemaakt daar met de kids. Ze heeft gelachen, tv gekeken en met al hun knuffels gespeeld (het zoontje van 12 haalt steeds zijn pandabeer, genaamd Panda naar beneden en Laura kletst dan tegen Panda).

Toen ik haar ophaalde kwam ze in de armen van Jolanda uit de keuken en keek ze wat verstoord, alsof ze op het punt stond te huilen. Tot ze mij zag. Wat een lach kreeg ik van haar, zeg!!!! Echte herkenning.

Morgen is mijn laatste dag aan de wal. Dan heb ik nog de diplomauitreiking van mijn schoonzus, dus is Laura dan 's avonds bij de andere buurvrouw. Wat zal zij blij zijn als we weer aan boord gaan vrijdag. Deze week was ook echt idioot!

Ik zal het nog even in het kort opschrijven:

Zondagmiddag van boord (opgehaald door opa en oma)
Zondagavond naar oom en tante

Maandagochtend naar het cb, meteen doorracen naar oma. Ik ging de auto halen met het ov in Lobith en Laura was bij oma. Tegen etenstijd (6 uur later)  was ik terug, daar gegeten, naar huis. Ik was daar de voeding vergeten, dus nog voor ze een schone broek had naar de buren en ik naar de winkel voor een nieuwe doos voeding.

Dinsdag: (huildag) boodschappen doen, naar de buurvrouw, eten bij opa.

Woensdag: boodschappen doen, slapen,  naar de buurvrouw, mama weer 7 uur weg. Thuis meteen in bed.

Niet zo gek dat ik niet weg mag. Normaal ben ik altijd bij haar in de buurt, al sinds haar geboorte waren we nog nooit langer dan 3 uur uit elkaar geweest. Net nu ze het begint te beseffen, ben ik er opeens veeeeeeeeeel minder. Na morgen maak ik het helemaal goed met haar.

Groetjes Ilona

hoi ilona
hoe gaat het nou?ben je inmiddels weer aan boord?misschien was het gewoon allemaal even te hectisch voor laura.aan boord hebben jullie immers alle rust(toch?).hoewel het ook goed een fase kan zijn hoor.boas is de afgelopen 3 dagen ook een beetje  onrustig.snel huilen,niet willen slapen of kort slapen.sjaggerijnig uit bed komen..als je hem aan het lachen probeert te maken lacht hij wel even,maar het betrekt alweer vrij snel.gelukkig zijn mijn man en ik momenteel niet erg druk dus hebben we ook alle rust om met hem bezig te zijn.maar ik kan me voorstellen dat het voor jou even een slopend weekje was.je bent waarschijnlijk niet anders gewend,maar meid wat leg jij een afstanden af zeg.hopelijk kunnen jullie nu weer even bijkomen.was laura trouwens goed gegroeid dit keer?misschien stond dat al ergens,maar heb ik er overheen gelezen
groetjes kari

Hoi Kari,

nee, ik ben nog niet aan boord, maar wil vanavond de diplomauitreiking van mijn schoonzus afzeggen. Ik ben gesloopt en Laura heeft wéér een huildag. Ik begin er een patroon in te ontdekken. Gisteren was ik lang weg. Vandaag is het weer wakker = huilen! Mijn schoonmoeder zal wel boos zijn dat ik niet kom, maar ze was sowieso al niet blij met me geweest, omdat ik Laura niet meegenomen had, al was ik wel gegaan en de enige reden dat ze me zo onder druk zette om wel te komen is om Laura te kunnen zien. Ik ben niet gek en ga haar echt niet ergens mee naar toe nemen waar het officiele programma twee uur duurt terwijl ze normaal om die tijd al op bed ligt. Mattijs weet al dat ik niet ga, ik trek het echt niet meer, en hij vond het best.

Vrijdag of zaterdag ga ik ws weer aan boord en daar kunnen we allebei uitrusten.

Laura was nu 61,5 cm lang (maar 2 cm gegroeid in 2 maanden) en 6510 gram (das een kilo meer). Viel me eigenlijk zwaaaaaar tegen. Ik had echt verwacht dat ze in de lengte veel meer gegroeid was dan die lullige twee centimeter, maar ja. Ik mocht wel de volgende keer overslaan en hoef pas in oktober terug!!!!

Groetjes Ilona

Je hebt groot gelijk, en jammer dan dat niet iedereen daar even veel begrip voor heeft. Hopelijk heb je zo aan boord weer een rustig weekend, beetje bijkomen!

groetjes Dionne

inderdaad,groot gelijk dat je voor jezelf kiest hoor.en wat je schoonmoeder denkt moet zij weten.2 cm en een kilo is toch best netjes?boas was 3 cm en 800 gram gegroeid.ik verwachtte in het begin ook veel meer,omdat iedereen altijd roept dat ze zo hard groeien.ik dacht dus dat hij na een maand 5 cm langer en 3 kilo zwaarder zou zijn haha.maar nu na 5 maanden begin ik te begrijpen wat ze met de uitspraak bedoelen.
rust maar lekker uit meid!!!
knuffel voor jou en je meissie

Wat een week heb jij achter de rug zeg. Het is logisch dat Laura idd zo reageert. Fijn dat jullie weer bijna thuis zijn. Lekker. Ik geef je groot gelijk dat je niet naar die uitreiking gaat. Jammer voor hun, maar het is jouw leven en jouw kind.
Soms gaat het nu eenmaal niet anders.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan