Ik weet dat...

Dat is toch wel wat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben aan de pil geraakt vanwege lichamelijke kwalen, niet specifiek als voorbehoedsmiddel. Ik lag elke maand ziek thuis, krampen, misselijk, draaierig en duizelig. Nu ik aan de pil ben, heb ik dat veel minder. Slechts een enkele keer heb ik er wat meer problemen mee, maar echt ziek ben ik er niet meer van.

Dacht gisteren dat mijn 'zwangerschapsverschijnselen' wat over waren...maar vandaag had ik er toch wel weer wat last van. Ontzettende honger, at bijna 2 keer zoveel als normaal en nog had ik zin in eten, opgezette buik, vermoeid, loodzware armen en benen en het liefst alleen maar willen slapen (en eten...)...

Ik heb al 2 kinderen maar de wens voor een derde kindje was bijna nog groter dan bij de eerste 2! De oudste is 6 jaar en de jongste 4 jaar (jongen en meisje).Ik heb altijd geweten dat ik nog een derde kindje wilde alleen mijn man heeft daar zo'n 4 jaar over na moeten denken.Hij bleef maar twijfelen en op een gegeven moment werd ik gek van de onzekerheid.Hij zei nooit nee maar ook nooit ja.Het kwam echt tussen ons in te staan en dat was jammer want onze relatie is verder heel goed.Dus heb ik hem op een gegeven moment voor het blok gezet (vond hij niet leuk!!) om een keuze te maken want ook voor hem was het zo niet leuk natuurlijk.Heb toen ook gezegd dat ik het zou accepteren als het nee zou zijn,ik wilde geen onzekerheid meer.Hij is langzaam aan het idee gewend nu en heeft echt volmondig Ja gezegd.En daar ben ik natuurlijk héél blij om! Ik was wel bang dat hij het echt alleen voor mij zou doen maar hij begint nu ook enthousiast te worden,zo heerlijk.Maar ik begrijp dus heel goed wat een kinderwens met je kan doen,het kan allesoverheersend zijn! En je voelt je zo machteloos..Ik hoop voor iedereen met een kinderwens dat de droom mag uitkomen,kinderen zijn zo fantastisch!
Ik heb nu sinds 3 weken de mirena- spiraal eruit en ik vind het ongelooflijk spannend.Ook al is het de derde keer.

Groetjes van Lene

Wat super dat jullie voor de derde gaan!! Helemaal omdat jullie er nu beide voor 100% achterstaan! Kan me inderdaad wel voorstellen dat het moeilijk is, en mogelijk zelfs een relatie kapot zou kunnen maken. Gelukkig is dat bij jullie niet het geval, en hopelijk ben je / zijn jullie gauw zwanger!!

Ik hoop dat ik ook gauw mag stoppen met de pil...wil sowieso eerst de verhuizing lekker achter de rug hebben...deze week krijgen we de sleutel... spannend... spannend...

Terug
Bovenaan