ik weet het effe niet meer!!

Hoi lieve Wendy,
Nog iets wijzer geworden bij de paragnost ?
Je bent  mij geen verklaring schuldig hoor.. ik snap ook wel dat de onzekerheid over het wel of niet krijgen van een tweede kindje ook heel zwaar is en precies zoals jij schrijft: iedereen voelt zijn eigen leed het hardst..
Gelukkig kunnen wij hier gewoon open en eerlijk tegen elkaar zijn en ik hoop echt dat je heel snel duidelijkheid hebt want ik ben het met je eens:  ons  aller  onzekerheid is 'killing' !!

Schrijf je nog over de paragnost ?

Liefs, Jo

Hai wendy en SunshineJo,

Ik kan me bij jullie allebei wat voorstellen. Nu voel ik me zoals SunshineJo, ik zou echt alles over hebben voor 1 kindje, of de garantie dat ik ooit moeder mag worden.
Die wens domineerd mijn hele leven en ik denk vaak dat het minder erg is als je als zo'n wondertje hebt.

Maar aan de andere kant, mijn man en ik willen graag een groot gezin, misschien wel vier (ja is erg ambitieus) en als ik dan na 1 kindje niet meer vruchtbaar zou zijn zou voor mij ook de wereld instorten.
Het is allemaal relatief en voor iedereen lastig.

Wat zou het fijn zijn he SunshineJo, als iemand gewoon kon voorspellen wanneer je zwanger zal worden. Zelfs als dat pas over een jaar was zou ik daar nog eerder voor kiezen dan elke maand weer die hoop en weer die teleurstelling..
Slopend is het.

Maar ooit komt het goed, toch?
We geven niet op!

liefs Kersensnoepje

hoi meiden, nou ik ben blij dat ik hier alles kan zeggen en ook akn uitleggen wat ik bedoel,
nou ik ben bij de paragnost geweest, en hij heeft me ingestraald water mee naar huis gegeven,
moet ik iedere dag twee glazen van op drinken,
hij vroeg hoe mijn cyclus was?? nou dat moet je op dit moment niet vragen want daar klopt helemaal niks van ? ik heb hem uitgelegd dat ik twee testen had gedaan en alle twee neg?? toen zei hij   wat niet is kan nog komen?? ik weet niet wat ik daarmee moet?? ik moet woensdag terug komen en dan weet hij alles zo'n beetje te vertellen want ik heb een foto moeten opsturen van mijn man en ik en ons dochtertje en dan weet hij alles te vertellen of dat ik ooit nog wel een kindje  mag krijgen dus dan hoop ik op goed nieuws woensdag , maar ik moet maandag eerst nog bij de gyn terug komen en dan weet ik hopelijk ook weer iets meer, ik wens jullie een heel fijn weekend , en ik laat jullie maandag weer iets meer weten als ik van de gyn terug kom,
xxx wendy

Lieve Wendy,
Kun jij je helemaal neerleggen bij wat de paragnost je gaat vertellen ?
Als het positief is maar ook als het negatief is ?
Zelf heb ik er geen ervaring mee maar het raakt mij ook niet.
Ik hoop maar dat ie een HELE positieve reactie geeft op de foto
Hou je ons weer op de hoogte?

Liefs, Jo

hallo sunshinejo, ik denk wel dat ik me erbij neer kan leggen, ik zal het wel moeilijk krijgen tuurlijk, maar dan vind ik het goed, ik heb een gezonde dochter van bijna 5 jaar, dus daar mag ik al heel gelukkig mee  zijn , als ik de verhalen van jullie lees,dan mag ik op zich al in mijn handjes klappen,ik kan er vrede mee hebben denk ik , maar wel als de gyn het vertelt dat ik geen kinderen meer kan krijgen en niet die paragnost!!maar ik ga pas echt in hem geloven natuurlijk als hij kan vertellen wanneer ik aantel ( zwanger raak), en het is ook nog echt zo!!! dan geloof ik heilig in hem natuurlijk ha ha , maar we wachten weer gewoon af,
ik heb vandaag med gekregen van de gyn omdat ik dus deze maand geen eisprong heb gehad wel een eirijping maar geen eisprong!!
en nu moet ik over twee weken terug komen en als het goed is moet ik dan wel ong zijn geworden en dan wil hij me iedere dag zien om het eitje op te meten tot dat het gesprongen is!! en ben ik over twee weken niet ong dan moet ik een zwangerschapstest doen en die moet dan volgens hem pos zijn , nou ben benieuwd!!
ik hoop het zo, maar ik heb er een hard hoofd in!!
ik hou jullie op d ehoogte
een dikke knuffel van wendy

hoi hoi, meiden hoe gaat het allemaal bij jullie?
moet morgen weer naar de paragnost ben benieuwd wat hij morgen te vertellen heeft!ik heb vandaag mijn laatste tablet ingenomen, van de provera kuur,
maar ik vloei eigenlijk al vanaf vorige maandag en nu nog is dit normaal!!niet heel erg maar gewoon een bloeding eigenlijk,
en ik moet nu weer dinsdag bij de gyn terug komen, en dan wil hij mijn eisprong in de gaten gaan houden ,maar ik vloei nu toch al 9 dagen dus dan is mijn eitje nu toch ook alweer een heel eind op weg?? ik snap er niks meer van , ik zie het volgende week wel weer, hoe of wat!!
hopelijk tot snel meiden
xxx wendy

Hoi Wendy,
Succes morgen bij de paragnost, ben ook wel benieuwd naar wat ie te vertellen heeft.
Maar ook wel naar wat je gyn. over dat vloeien zegt, dat duurt nu toch wel heel lang ?
Heb je nog niet gebeld om te vragen wat dat kan zijn ?
Ik zou het niet zo lang kunnen uithouden, gewoon ff een telefoontje eraan wagen....

Succes

Liefs, SunshineJo

hoi sunshinejo,
ik heb de gyn gebeld en wat blijkt nou had ik meteen maandag moeten stoppen met de med, toen ik meteen na mijn eerste tablet ging vloeien!! dus daarom zal het nog wel even gaan duren dat ik vloei, omdat ik nu dus de med 10 dagen ingenomen heb!!!
moet toch dinsdag bij hem terug komen, en dan zal ik het hem wel effe vertellen!!
ik was gisteren ook bij de paragnost geweest , en nu heeft hij met een soort pendelen , in de agenda gekeken , en echt waar dat was heel raar, hij hield dat kettingke boven de agenda, en bij alle komende datums draaide het gewoon rond , en ineens bij de 15de juli begon het helemaal anders te draaien!!! en bij de 16de juli ging het weer gewoon verder als voor heen!!!
raar he, nou hebben we datums meegekregen!! dat we moeten klussen,
en dan moet ik 17 juli weer terug komen , en dan kan hij me vertellen of dat het goed is ja of nee!!nou ik  ben nu wel heel benieuwd geworden,
moet straks nog effe aan mijn buurvrouw vragen of dat zei ook inderdaad zwanger was na de eerste keer dat ze datums door kreeg!! dan heb ik ook wat geloof erin!! ben niet zo gelovig, maar als dit echt uit komt nou dan vind ik het wel super!!
en hoe gaat het nu bij jou??
ik hoop je snel weer te horen,
xxx wendy

Terug
Bovenaan