hallo meiden, na een kuur provera, en na 16 dagen ong zijn geweest, gisteren weer een nieuwe FM gehad, en wat denk je zo heb ik helemaal geen eisprong gehad afgelopen maand heb ik nu twee eitjes !!!! morgen moet ik weer terug komen en dan weer meten!
en zo om de dag tot dat ze gesprongen zijn,
ben wel benieuwd, want nu dat ik die kuur heb gehad , weet ik eiegnlijk helemaal niet meer hoe ik nou moet tellen,??? wanneer mijn nod nou is, weten jullie dat misschien hoe ik nou moet tellen, ik ben vorige week woensdag op donderdag flink ong geworden maar 10 dagen ervoor als maar gevloeid niet extreem maar het was er wel?
anders vraag ik het morgen ook nog maar voor de zekerheid aan de gyn die zal het wel weten hoop ik,
hoe gaat het nu met jullie meiden,
ik hoop jullie weer snel te horen,
xxxx wendy
en zo om de dag tot dat ze gesprongen zijn,
ben wel benieuwd, want nu dat ik die kuur heb gehad , weet ik eiegnlijk helemaal niet meer hoe ik nou moet tellen,??? wanneer mijn nod nou is, weten jullie dat misschien hoe ik nou moet tellen, ik ben vorige week woensdag op donderdag flink ong geworden maar 10 dagen ervoor als maar gevloeid niet extreem maar het was er wel?
anders vraag ik het morgen ook nog maar voor de zekerheid aan de gyn die zal het wel weten hoop ik,
hoe gaat het nu met jullie meiden,
ik hoop jullie weer snel te horen,
xxxx wendy