Ik weet het even niet meer.!!!

Hallo Dames,

On ze kleine meid is al vanaf zaterdag ziek, ze spuugt en is flink aan de diarree.Ik heb haar bed al heel vaak gewassen en er zijn zelfs nachten geweest dat ik haar in een camping bedje moest leggen , omdat ik geen lakens meer voor haar had.ik ging s`nachts nog een keer extra naar beneden om het gewassen goed in de droger te doen zodat ze haar eigen bed weer terug had.
Ik ben er 2 keer naar onze huisarts geweest en ze is nog niet uitgedroogd en ze doen dus ook niks (ze zeggen er is ook niks voor)Ze eet vanaf zaterdag al helemaal niets meer en drinken krijg ik er ook bijna niet in.Nu had ik van mijn huisarts een brief mee gekregen voor als het op bevrijdingsdag nog niks was verbeterd dan kon ik huisartsenpost bellen.
Wij gistermiddag huisartsen post gebeld en daar konden we om 19:00 uur komen.
Kregen we een vrouwelijke huisarts en die vroeg gelijk is dit jullie eerste waarop wij zeiden van ja toen zeg ze tegen Aniek je mama en papa moeten hier nog mee leren om te gaan, want er was niks aan de hand.Ze was niet uitgedroogd ze had alleen pijn in haar buik en diarree.Waarop ik zei maar ze drinkt bijna niet dus ik was wel bang voor uitdroging.
Ze zei toen je komt zo bij ons een beetje te boek te staan als een over bezorder ouder ze wordt vanzelf weer beter.Wij gingen allebei met een rot gevoel weg en wij hebben zoiets van wij komen bijna nooit bij de dokter of huisartsen post.
Nu vandaag is de situatie nog steeds niks veranderd.En wij weten niet meer wat we moeten doen.Ze kan niet eens staan want dan valt ze al zo slap is ze.Wij proberen alles waar ze zin in heeft aan te bieden maar ze neemt niks.We staan elke keer met de beker met drinken bij haar en dan gaat er ook maar kleine beetje in en heel vaak helemaal niks.Zijn wij dan zo over bezorgt.
En heeft iemand nog tips?

Groetjes Willy