hee meid
jeetje wat een hypocriet zeg!!!
dat was iets voor mij geweest
zo mag een arts je absoluut niet behandelen!!!
ik heb het 1 x meegemaakt tijdens de mexicaanse griep
waren bang dat lijn het had en gingen ook na de hap
was toen hoogzwanger van floor en kreeg te horen dat ookal had lijn de mg dan was er niks aan te doen , dus ik erop, ik ben hoogzwanger en maak me zorgen om mezelf en mijn baby
zij: wil je je dochter dan uit huis plaatsen
toen ben ik heel kwaad geworden
enfin toen karlijn laatst hele hevige buikgriep had en heel veel spuugde en diaree had heeft ze zetpillen tegen de misselijkheid en t braken gekregen
een dag later was ze al een ander meisje en kon en wou ze weer wat drinken en eten
verder moest ik haar idd ook ors geven
is gewoon bij de apotheek en drogist verkrijgbaar
en wat de andere ook zeggen naar de dokter blijven gaan want een kind dat zo slap is is niet goed!!!
heel veel beterschap en sterkte
liefs maurilla
jeetje wat een hypocriet zeg!!!
dat was iets voor mij geweest
zo mag een arts je absoluut niet behandelen!!!
ik heb het 1 x meegemaakt tijdens de mexicaanse griep
waren bang dat lijn het had en gingen ook na de hap
was toen hoogzwanger van floor en kreeg te horen dat ookal had lijn de mg dan was er niks aan te doen , dus ik erop, ik ben hoogzwanger en maak me zorgen om mezelf en mijn baby
zij: wil je je dochter dan uit huis plaatsen
toen ben ik heel kwaad geworden
enfin toen karlijn laatst hele hevige buikgriep had en heel veel spuugde en diaree had heeft ze zetpillen tegen de misselijkheid en t braken gekregen
een dag later was ze al een ander meisje en kon en wou ze weer wat drinken en eten
verder moest ik haar idd ook ors geven
is gewoon bij de apotheek en drogist verkrijgbaar
en wat de andere ook zeggen naar de dokter blijven gaan want een kind dat zo slap is is niet goed!!!
heel veel beterschap en sterkte
liefs maurilla