Ik weet het even niet meer.!!!

hee meid

jeetje wat een hypocriet zeg!!!
dat was iets voor mij geweest
zo mag een arts je absoluut niet behandelen!!!
ik heb het 1 x meegemaakt tijdens de mexicaanse griep
waren bang dat lijn het had en gingen ook na de hap
was toen hoogzwanger van floor en kreeg te horen dat ookal had lijn de mg dan was er niks aan te doen , dus ik erop, ik ben hoogzwanger en maak me zorgen om mezelf en mijn baby
zij: wil je je dochter dan uit huis plaatsen
toen ben ik heel kwaad geworden

enfin toen karlijn laatst hele hevige buikgriep had en heel veel spuugde en diaree had heeft ze zetpillen tegen de misselijkheid en t braken gekregen
een dag later was ze al een ander meisje en kon en wou ze weer wat drinken en eten
verder moest ik haar idd ook ors geven
is gewoon bij de apotheek en drogist verkrijgbaar

en wat de andere ook zeggen naar de dokter blijven gaan want een kind dat zo slap is is niet goed!!!

heel veel beterschap en sterkte

liefs maurilla

Hey Willy,

DIRECT een klacht indienen, dit is ronduit belachelijk wat ze tegen jullie en jullie kindje zegt, echt o ik ben zo kwaad, 6dgn ziek spugen en diaree en dan zo'n stomme snol die je even verteld dat je te boek komt staan als overbezorgd,,grrrrrrr, nou meid ik heb er drie en ik zou precies hetzelfde hebben gedaan, nou niet precies hetzelfde ik zou helemaal uitgeflipt zijn tegen die arts!!!

Ik zou idd ook ORS gaan geven, en morgen evt terug naar de ha als ze nog niet beter is.

Meid je doet het hartstikke goed, je wordt gewoon schandalig behandeld.
Goed ik ga stoppen want ik wordt hier echt pissig van.

Veel beterschap voor je kleine meid,

Liefs MJ

Hoi Dames

Ik heb op verschillende manieren geprobeerd om ors te geven,maar ik krijg het er niet in.Ik heb zelfs nog geprobeerd om het met een spuitje te doen maar ze spuugt het gelijk weer uit.Ik heb van alles geprobeerd om haar te geven ik heb andere drinken gehaald.Ik heb drink boillon smaak kip gehaald ik krijg re niks in ik heb zelfs dannootje in huis wat ze normaal heel erg lekker vind eet ze nu ook niet ze krijgt niet zo heel vaak danootje maar ik had het nu wel gehaald.Ik heb er zelfs nog waterijsjes voor gezet ik krijg er echt niks in.En gisteren avond en vannacht was het wer hopeloos we hebben haar weer 2 keer moeten verschonen.En het bed er ook 2 keer afgehaald het is echt DRAMA
en ik weet het niet meer ik wordt er moedeloos. van.
En ik begin zelf ook pijn in de buik te krijgen dadelijk krijg ik ook buikgriep en hoe moet het dan met mijn zwangerschap die nog zo in het begin stadium zit.

Groetjes Willy

Ik zou gezegd hebben dan sta ik liever als overbezorgde moeder bekend dan als eentje die er niet om geef.
Ik vind het ook niet normaal .
Ik heb het ook laatst gehad met Milton die was opeens zo ziek en heeft astma.Ik moest met mijn zoon met koorts over straat we hebben geen auto langskomen ho maar.
Maar toen we daar kwamen vroeg hij ook aan mij waarom ben je zo bezorgd ik zeg ja kan ik zijn longinhoud zien dan. Liever voorkomen dan genezen dan ben ik maar liever een bezorgde ouder dan dat het helemaal gelijk mis gaat.
Ik zou inderdaad weer naar je ha gaan of bellen

Hoi Willy,

Hoe gaat het met je kleine meid?
Ben je nog bij de ha geweest?
Nogmaals je hebt groot gelijk om hulp te willen voor je meid, dit is echt niet leuk!

Liefs MJ

Hopelijk heb je zelf geen buik grep te pakken nu, kan geen kwaad bij een zwangerschap maar lekker is het niet.
Ik ben ook wel eens overbezorgd genoemd door mijn arts het enige wat ik op dat moment tegen hem heb gezegd echt letterlijk ik ben overbezorgd NOU EN.
Hij luisterde niet en toen ik achteraf gelijk bleek te hebben heb ik nog eens aan hem gevraagd OVERBEZORGD IK HE? hij voelde zich erg ongemakkelijk tja logisch .

Houdt je gevoel gewoon vast en doordrammen als JIJ het nodig vindt ik beoeld doordrammen niet negatief hoor maar gewoon je gevoel blijven volgen !!!!
strkte met je zieke prulleke

Hoi Willy,
Wat ontzettend vervelend!!! En zielig voor je meisje!
Toen ik dit hier aan de hand had, ben ik met een bakje en een theelepeltje bij hem gaan zitten en heb ik hem zo ORS gegeven, lepeltje voor lepeltje.... met veel tussenpauzes. Maar heb ook al vaak gehoord dat veel kinderen ORS echt niet drinken. Sportdrank wordt ook vaak gegeven dan, dat is lekker zoet en het bevat mineralen die ze nodig heeft om haar vochtbalans goed te houden.
Verder wil ik je niet ontmoedigen, maar wel proberen gerust te stellen.... onze jongste heeft afgelopen winter ruim drie weken buikgriep gehad, werd er heeeelemaal simpel van, maar de huisarts deed ook niks. Hij zei dat buikgriep bij kleine kinderen lang kan duren, omdat zij nog niet zo'n goed ontwikkelde darmflora hebben, waardoor de darmen minder snel de diarree (en dus het virus) kunnen overwinnen.
Waar we wel rekening mee moesten houden was met de hygiene, was goed je handen met warm water en zeep na iedere verschoning, anders kun je zelf besmet of herbesmet raken.
En buikgriep tijdens een zwangerschap is erg vervelend, maar niet gevaarlijk (heb het zelf ook 2 keer gehad toen).
Heel veel beterschap!
Groetjes, Noor

pppfff wat een doos zeg..ze heeft zelf zeker geen kinderen.Wat..bezorgde ouders,dat is logisch,dat je bezorgt bent als je kindje niet goed eet en drink en dan aan de dunne is.waar haalt ze het vandaan.Je hebt het goed gedaan hoor,om toch heen te gaan.Je kan beter een keer teveel heen gaan als een keer te weinig.Ik hoop dat ze weer snel opknapt..groetjeskarin

Terug
Bovenaan