Ik weet het even niet meer.!!!

Hallo Dames

Ze is nu inmiddels een dag en een nacht niet meer aan de diarree geweest, ik hoop dus dat het echt over is.
Alleen het eten wil nog niet lukken ik bied het wel elke keer aan, maar ze neemt er niks van.
Maar ik hoop als ze geen diarree luiers meer krijgt dat dit dan ook weer beter gaat.
Ik ben weer wat opgelucht moet ik zeggen, nu ik niet geen diarree luiers heb gezien maar ik heb ook nog geen normale ontlasting gezien dus we moeten maar even afwachten.

Groetjes Willy

Hoi Willy,
fijn om te horen dat het iets beter gaat.
Kan me voorstellen dat als het iets beter gaat met de ontlasting, dat ze niet meteen wil eten. Normale ontlasting zal misschien ook wel even duren, omdat er nu immers al zoveel uit is gekomen, maar nauwelijks iets in natuurlijk.
Inderdaad maar (veel) drinken en wat eten (soepstengel, rijstewafel misschien?) proberen aan te bieden.
Twijfel niet aan jezelf. Het is juist goed als je je kindje in de gaten houdt, Lekker blijven doen en als het toch weer minder gaat en je hebt twijfels gewoon de HA bellen hoor.
Groetjes, Bianca

Fijn te horen dat het iets beter gaat. Hoe ging het vandaag?
Eten geeft niet, komt vanzelf wel, drinken is belangrijker. Beide blijven aanbieden, ze begint vanzelf weer te drinken/eten.
Hopelijk gaan jullie nu de goeie richting op!

Liefs Irene

Terug
Bovenaan