Ik weet niet wat ik moet vinden van rijstebloem

Hoi Rosanne (en de rest),

De rijstebloem wijsheden van mijn CB:____________________________

Ha, ha, die is gemeen. Wat ik te horen heb gekregen: liever helemaal niet voor 6 maanden, door poreuze darmpjes kunnen ze er toch op gaan reageren etc. Is namelijk gewoon bijvoeding, net als groente/fruit. En als je het al wilt geven, bij voorkeur niet in fles, maar gewoon echte pap met lepeltje (omdat dat natuurlijk goed is voor mondmotoriek e.d.) Het in de fles toevoegen is onzinnig, vinden zij, tenzij je kindje daarmee beduidend beter doorslaapt (en dat is hier ABSOLUUT niet het geval...). Ze hadden dus ook geen tips hoe het beter oplost enzo... Hadden een afkeurende houding dat ik het al gebruikt had

Nou ja, ik was er al niet echt over te spreken, dus met dit verhaal lijkt het me duidelijk. Ik stop er voorlopig mee. Over 2 maandjes zien we wel weer en dan komt het lepeltje tevoorschijn.

Oh ja, voor ik het vergeet, ik heb nog geen buitenlandse verpleegkundige/arts gezien, dus ik weet niet wie jouw vriendin bedoelde.
De arts is zeker ok, de verpleegkundige... tja, ik doe het er maar mee.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (19 weken)

nou, naar die cb's luister ik niet meer hoor! ik word er echt niet goed van, ze zeggen maar wat, dat is me onderhand wel duidelijk anders zouden ze niet allemaal wat anders zeggen, toch? ik ben op zich wel blij dat ik er op deze manier ( alle verhalen over adviezen van cb's op het forum ) achter ben gekomen, anders had ik vast alles heel strikt opgevolgd, omdat zij het toch behoren te "weten".

groetjes,
daphne

typisch...

Ik heb het juist meegekregen van mijn CB in een probeerverpakking! En mijn CB is antroposofisch, die willen zo min mogelijk zich mengen in de natuurlijke gang van zaken. Vreemd!!!

Volgens die vrienden was de arts donker met een hoofddoek, zal dan toch wel een andere zijn.

He, karin, fijn dat het beter met je gaat! Ik heb wel bewondering voor hoe je het volgehouden hebt, hoor!

Terug
Bovenaan