ik weet niet wat ik moet

Hallo dames
Ik zit een beetje in de problemen,me vriend en ik wouden heel graag een kleine (wordt de eerste).Nou ben ik zwanger na 8 maanden.Het is in februari dus raak geweest, me laatste menstruatie was 23 januari,we hielden altijd die 14 dagen er na ong wel aan dus zeg maar 6 feb dat ik dan ong me eisprong had. We hebben het zeg maar vanaf 3 feb tot 9 feb 2x op een dag gedaan. Maar nou is me op 11 feb wat ergs overkomen ik ben verkracht, nou kijk ik telkens op internet voor de uitgerekende datum me huisarts zei al 31 okt en op internet geeft ie dat ook aan.En op internet zegt ie ook dat de bevruchting waarschijnlijk op 8 feb is gebeurt en innesteling op 11 feb, maar er staat ook bij dat dat ruim genomen is en dat er altijd wel een paar dagen tussen kunnen zitten,ik weet dus niet van wie het is (me vriend zegt het is van hem die datums komen meer overeen met die eikel die me dit dus heeft aangedaan)en de 11 feb is 19 dagen na me laatste menstutie en me vriend en ik hebben het gedaan van af de 11 dag tot de 17 dag.Ik heb 5 april me eertste echo.Maar ik kan er toch niet zeker te weten achter komen van wie het is het is ong 14 dagen na je laaste ong ja ong kan dus ook dag 19 wezen.Me vriend zegt wel met goed overleg dat ik het moet houden de kans ik volgens hem zo klein dat het van de ander is.Maar ik ben bang dat als ik ben bevallen dat ik die gezicht van die ander voor me zie, maar om het nu te laten weghalen zie ik ook niet zitten straks is het wel van me vriend en het heeft 8 maanden geduurt voor ik zwanger was!Daarbij komt me vader is erg ziek en ik hoopte dat hij van zijn laatste dochter nog zijn kleinkind kon ontmoeten, en ik denk niet meer dat hij lang te leven heb dus zou het weer 8 maanden duuren dan krijgt hij het zeker niet meer te zien!Ik ben echt helemaal kapot van het denken en me vader is ziek ik zit er gewoon een beetje doorheen.Misschien zouden jullie je oordeel kunnen geven van wie jullie denken dat het is, en ik weet wel bij ieder is het verschillend maar dat ik jullie dag zou mogen weten waneer het bij jullie is raak geweest als jullie dat weten, hoeveel dagen na de laaste menstruatie. Sorry voor dit lange verhaal maar moet het even kwijt en hoop dat ik door jullie misschien een beetje het licht zie, alvast hardstikke bedankt !!!!
 
Met kippenvel heb ik dit verhaal gelezen. Wat bestaan er toch ongelooflijke schoften op de wereld! Ik hoop dat ik je toch op de een of andere manier hoop kan geven door te zeggen dat de kans veel groter is dat het kindje van je vriend is. Vooral als je regelmatig ongesteld bent, moet het tussen dag 11 t/m 17 gebeurt zijn (de bevruchting).
Meid, ik wens je alle sterkte van de wereld toe! Volg je gevoel. Ik hoop dat jullie er samen uit komen.

Veel liefs, Wendy
 
wat erg voor je zeg,
ik heb er gewoon geen woorden voor.
Om in die onzekerheid te zitten.

Maar ik denk inderdaad als je regelmatig ongesteld was er meer kans is dat het van je vriend is.

Ik ben zwanger geworden maar een paar dagen na afloop van mn ong. Dus eerder dan die 14 dagen.

nou ja heeeeel veel succes met alles meid
 
gelukkig hebben jullie een goeie communicatie, je vriend en jij, dat is het allerbelangrijkste in jullie situatie. Ik kan me voorstellen dat je altijd zal blijven twijfelen of het kind wel echt van je vriend is of niet. wens jullie heel veel sterkte verder.

sandra (moeder van kim 14 weken)
 
Kunnen ze dat niet op een of andere manier testen ofzo, bv door het dna van het kindje te vergelijken met dat van je vriend.
Ik weet niet precies hoe dat werkt en of dat kan, maar ik zou contact opnemen met je huisarts, verloskundige of gynaecoloog en vragen of het mogelijk is d.m.v. een vruchtwaterpunctie of vlokkentest er achter te komen of het kindje van je vriend is.
Kan me heel goed voorstellen dat je dat wilt weten. Je bent 8 maanden bezig voor een kindje van je vriend en NIET voor het kindje van een of andere rotzak.

Moeilijk hoor, ik leef echt met je mee!!
Heel veel sterkte en hoop nog iets van je te horen!

Groetjes
Emke
 
Jeetje... wat een verschikkelijk verhaal zeg. Heel moeilijk voor jou en je vriend. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen. Is er geen manier om nu al te testen wie de vader is? Ik heb geen idee hoor, maar misschien dat andere mensen daar meer vanaf weten, bijvoorbeeld de huisarts of de verloskundige. Je zou daar eens informatie kunnen opvragen.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe om dit allemaal te verwerken!!

Groetjes Saskia
 
Ik weet wel dat ze met een echo het vruchtje kunnen opmeten en daaraan kunnen zien hoe lang je precies zwanger bent.
Dus dan kan je terug rekenen wanneer je bevrucht bent.
Ik wens je veel sterkte...
 
Terug
Bovenaan