ik weet niet wat ik moet

Allemachtig wat een kippevel verhaal. Dit is echt onvoorstelbaar, wat jij hebt meegemaakt. Dat je er doorheen zit kan ik helemaal snappen. Wat een dilemma. Als je het kindje houd, dan kan je misschien in overleg met de gyn. een vruchtwaterpunctie laten doen. Daaruit kunnen ze DNA materiaal halen van je kindje. Dat weten jullie in iedergeval hoe het zit en kunnen jullie daarna met elkaar overleggen hoe verder te gaan.
Ik zou in ieder geval een echo aanvragen om te laten bepalen vanaf wanneer je zwanger bent. Misschien geeft dat al wat meer rust!
Heel erg veel sterkte ermee en natuurlijk ook voor je vriend.
Els
 
iedereen bedankt voor de lieve berichtjes !!! ik had 5 april me echo maar heb opgebeld of dat misschien niet eerder kon nou mag ik vrijdag 26 maart komen,ik hoop dat er al wat te zien is en dat ze het goed kunnen meten ik ben nou ong 9 weken ik zal jullie op de hoogte houden heel erg bedankt !!!
 
Ik zoek de anoniem die op 23-3 haar verhaal schreef over dat ze zwanger was maar niet wist of het van haar vriend was of van degene die haar heeft verkracht. Vorige vrijdag moest ze voor een echo en ze zou daarna een berichtje plaatsen. Ik ben erg benieuwd hoe het met haar gaat en wat ze nu gaat doen?
 
Bah wat een kut situatie zeg.. waarom liggen die data nou net niet wat verder uit elkaar dan die paar dagen, dan had je misschien wat meer zekerheid gehad.

Van zo'n **** wil je natuurlijk liever geen 2e op de wereld zetten. Maar is het wel van je vriend, dan wil je het natuurlijk dol graag groot brengen saampies.

Misschien kan je informeren bij de huisarts of ze misschien een bepaalde test kunnen doen waarin ze het DNA misschien al kunnen ontdekken.. ik weet niet of het mogelijk is maar je kan het altijd vragen.

Phoe meid wat een verhaal, ik hoop dat alles goed komt heel veel sterkte
 
Terug
Bovenaan