ik weet niet wat ik moet

jeempie, wat een zware tijd bij iets wat zo moohoort te zijn...

Bij mijn echo in de 13e week wist de gyn. mij te vertellen naar naar aanleiding van het meten van het kindje dat ik 2 dagen korter zwanger ben dan eerst gerekend.

Dus ipv 15 dgn na menstruatie,was bij mij 13 dagen na menstruatie de eisprong.

Vraag om een echo,daar kun je erachter komen hoever je echt zwanger bent.
En vraag de vk of gyn. of je dmv vruchtwaterpuntie of vlokkentest erachter kan komen wie de evt vader is.

Sterkte en liefs!
 
Ik denk dat ze pas na de geboorte kunnen zien van wie het is, met DNA-materiaal. Het enige wat ik kan aanraden is praten met jouw vriend. Wat willen jullie als het kind van die ander blijkt te zijn? Kunnen jullie daarmee omgaan? En zo niet, kun je het dan weg laten halen in de wetenschap dat het misschien toch van je vriend is? Wat een dilemma! Nu ik het zo opschrijf zie ik wat voor een onmogelijke situatie dit is. Ik zou eerst informeren of ze nu al kunnen achterhalen van wie het is, dan weet je waar je over praat. Heel veel sterkte!
 
Wat erg allemaal zeg....ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...
Heb geen goeie tips ofzo maar wou alleen even laten weten dat ik met je meeleef..

Heel veel sterkte...
 
Hoi ik wil even zeggen dat ik echt met kippevel heb zitten lezen.Ik leef enorm met jullie mee.Met een echo kunnen zie bijna precies zien hoever je heen bent.Ik ben 10dec ongesteld geworden en moet precies 14dagen erna een eisprong hebben gehad want na 4echo's bleef de datum precies het zelfde.Nou kan ik je wel vertellen dat je in je 16de week een vruchtwater punctie kunt laten uitvoeren en naar aanleiding van de punctie kunnen ze dna testen.Ik ben ook eerder zwanger geweest niet helemaal op de zelfde manier als wat jou is overkomen en er was niemand die mij wilde helpen om uit te zoeken van wie het kind was en later krijg je allerlei hulpmiddelen aangerijkt die mogelijk waren geweest,alleen ik heb besloten om het weg te laten halen.Maar was achteraf waarschijnlijk niet nodig geweest als ze me hadden geholpen.Daarom wil ik dit even vertellen,16 wk in onzekerheid is heel lang maar misschien kun je erna nog vele weken genieten van je zwangerschap als je zekerheid hebt.Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en laat je niet afschepen als je informatie ergens wilt,ik heb het gedaan maar heb er nog spijt van.Veel liefs
 
Hoi,
wat een verschrikkelijk verhaal zeg.
Ik heb een cyclus van 30 dagen en mijn eisprong heb ik op de 16e dag. Dat is later dan normaal. Als je dus eenzelfde of zelfs kortere cyclus hebt, dan is het kindje waarschijnlijk van je vriend.
Ik wens je heel veel sterkte!
Groetjes, Melanie
 
Heel veel sterkte... Als ik jou was zou ik "deskundige" hulp zoeken. Misschien kunnen ze je bij een FIOM of de VBOK adviseren en begeleiden, want ik denk dat je zeker wat extra begeleiding kunt gebruiken nu en in de toekomst, wat jullie ook beslissen!
 
Ik kan me zo voorstellen dat je niet iedereen wilt vertellen dat je verkracht bent en twijfels hebt. als je je huisarts verteld dat je onregelmatig ongesteld was en wilt weten hoe ver je bent dan krijg je vast wel een echo. of je zegt dat je het niet vertrouwd of zo. op de echo kunnen ze zien tot op de dag hoe ver je bent! DNA onderzoek kan ook zorgen dat je niet je hele leven hoeft te twijfelen!!! ik zou proberen dat te regelen! heel veel sterkte met alle moeilijke dingen!
 
Terug
Bovenaan