Ik wil kindje, vriend nog niet, hoe ga ik daar mee om?

@StephW Ik was ook niet van plan het te forceren, ik haal ook niet eerder m'n spiraaltje eruit dan dat hij aangeeft er klaar voor te zijn, of bv over x maanden wil gaan proberen, en dat ik dan m'n lijf even de tijd geef om te ontdoen van de hormonen... :) En ik wil absoluut graag samen blij zijn! Ik wil dat hij verschrikkelijk blij en trots is op zijn kindjes.
 
Dankjewel! Ik heb inderdaad ook eerder mijn spiraaltje eruit gehaald zodat mijn lichaam wel normaal zou gaan werken. Dit heb ik in november gedaan en vanaf januari zijn we gaan proberen.
 
@Force, ja dat is opzich wel handig. Ik denk dat tegen de tijd dat m'n vriend er klaar voor is ik al 7 of 8 jaar aan een een spiraaltje heb, dus dan is onthormonen ook wel handig denk ik. Maar aan de andere kant, één van de redenen dat ik voor een spiraaltje ging was omdat ik zo veel pijn had gedurende m'n menstruatie, dat ik gewoon 2 dagen ziek thuis in bed lag, elke maand weer. Nu nog heb ik af en toe momenten dat ik de pijn aan het wegpuffen ben. Kan ik dat in iedergeval wel al voor ik ga bevallen hahaha
 
Terug
Bovenaan