ik wil zo graag!!!

Ha die Gompie, elke keer weer leuk van je te horen!! Ik vind het leuk dat we een beetje gelijk lopen qua stoppen met de pil, en maandelijkse cyclus. Ik ben eigenlijk nog niet zo heel erg nerveus voor a.s. zondag. Ik laat het maar gewoon over me heen komen, en ga er al een beetje vanuit dat het niet raak zal zijn. Ik voel me helemaal niet zwanger (in hoeverre je dat dan kan voelen). Ik hoop er natuurlijk wel erg op!! Gisteren vertelde ik nog dat mijn borsten niet meer zo gevoelig waren. Maar gisterenavond en vandaag weer wel. Snap er niets van. Heb ook een licht zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Ken jij dat? Maar ja, we wachten maar weer.
We komen steeds dichter bij de "beruchte datum"". Ik denk dat ik pas nerveus wordt als ik overtijd ben. Hou je op de hoogte en veel suc6
Liefs, mana

Hoi!
Ook al neem je je elke keer weer voor om maar 'gewoon' af te wachten..., als 'de' dag aanbreekt, loopt toch de spanning weer op he...
Ik herken wel wat je voelt..., alleen betekende het bij mij achteraf niks. Je hoort ook vrouwen die helemaal niks voelden en wel zwanger bleken te zijn. Dus alles kan nog he.
Ik had gister ook een soort onrustige buik. Leken wel soort belletjes ofzo. Verder heeft m'n vriend lopen spoken vannacht; hij dacht dat ie alergisch was voor het beddegoed, en heeft het licht aangedaan, al scheldend zijn kant losgehaald, de schuifkast (die piept!) opengedaan en iets anders op zijn kant gelegd. En ik heb NIKS gemerkt!! Normaal ben ik al wakker zodra hij maar een voet naast het bed zet... Echt raar, stiekem schiet het dan even door m'n hoofd dat veel vrouwen in het begin van de zwangerschap zo vreselijk moe zijn...
Maar ik hecht aan al die dingen maar niet teveel waarde... Ik verwacht eigenlijk dat het niet raak is, voel verder niet veel bijzonders. het enige wat we nu kunnen doen is afwachten...hopen... duimdraaien...enz.
Hoe gaat het nu met je? Nog steeds een rare buik? ben benieuwd hoor!
Ik duim voor je!
Tot horens!!
Liefs Gompie

Ha Gompie, nog steeds een rare buik ja, en moet ook veel naar de wc en bewn ontzettend moe!!!! Verder voel ik me gewoon "mezelf" dus ga er van uit dat dit niets betekent en dat dit de voortekenen zijn van mijn komende redday!! Wel raar dat je zo vast hebt geslapen?! Hoe voel je je verder? Ook veel moe? Je weet het inderdaad nooit zeker, maar ik persoonlijk raak daar nog niet al te gefrustreerd van. Ik heb de laatste dagen helemaal geen zin om te vrijen omdat ik zo moe ben. Ik baal daar eigenlijk wel van, want tja, er moet toch wel wat gehobby'd worden willen we een keer zwanger raken. Ik ken dit ook niet echt van mezelf. Er zit niets anders op dan wachten. Heb bij babybrabbel de zogenaamde vruchtbaarheidskalender laten maken. Ken je dat? Je vult de eerste dag van je laatste menstruatie in en hoeveel dagen je cyclus telt en de computer maakt voor jou een kalender met je"gunstige dagen". Ook heb ik op babybrabbel een zwangerschapstest gedaan. Ik had 14% kans dat ik zwanger was. Ik hecht daar niet al teveel waarde aan, maar vond het gewoon leuk om te doen.
Ik ben benieuwd hoe het allemaal verder met je gaat!
Hoor wel weer van je!!! liefs mana

Hallo,

Hier ben ik weer even kort.
Hier weinig nieuws. Ik ben inderdaad wel veel moe, maar dat heb ik wel vaker, en hecht daar dus ook weinig waarde aan. (al heb ik het gevoel dat het nu erger is) Gister heb ik ook voor het eerst 'nee' gezegd tegen een vrijpartij; was kapot. Normaal kon ik me er best toe zetten (voor het 'goede doel' zeg maar...hahaha) Maar ja, moet ook wel leuk blijven he. Bij jou zal het niet erg zijn; want je zei eerder al dat je een heel regelmatige cyclus hebt, dus dan zou je nu toch niet meer vruchtbaar zijn, toch?
Zoals je in m'n 1e reactie zag, ga ik ook af en toe naar babybrabbel. Ik heb net voor de grap ook even een test gedaan; 65% kans. Maar ja, dat is dus puur gebaseerd op het feit dat ik regelmatig sex heb gehad rondom m'n vermoedelijke eisprong. De vorige keer had ik 75% kans. Zegt inderdaad niks, maar wel grappig om te doen. M'n vriend heeft de laatste dagen de zenuwen; hij heeft een voorgevoel dat het raak is... Dit had hij eerder nooit. Hahaha, helaas zijn mannen intuitief niet zo heel erg 'ontwikkeld' zeg maar. Hij is jarig op de dag dat ik een test ga doen als ik niet ongesteld wordt... Zou een leuk verjaardagskado zijn. Maar ja, ook ik heb het gevoel dat het weer niks zal zijn. We zullen zien.
Eerst jij..., ik zorg dat ik in ieder geval zondag en maandag even ga checken of er nieuws van je is... (zaterdag ben ik de hele dag weg). Mocht ik voor die tijd niet meer hier komen; ik hoop dat ik je kan feliciteren...
Succes!!!!

Liefs Gompie

hoi gompie, even een kort berichtje: nog geen tekenen van menstruatie. Ben er eigenlijk heel rustig onder, denk eigenlijk niet dat het raak is. Ben altijd wel "op tijd" ongesteld, dus dat is wel raar. Je hoort nog van me
Hoe is het bij jou? jou datum begint ook te komen!!! Ik hoor het wel!!!!

Liefs, mana

Hoi!

Jeetje, dat je nog geen test hebt gedaan... Ik zou in jou geval meteen maandag een test hebben gedaan...
Hier afwachten. Heb zaterdag krampen gehad, gister af en toe steekjes in m'n zij, maar verder geen bijzonderheden. Ga er vanuit dat het niet raak is. Toch tel ik nu de dagen af; do of vr meteen een test doen. Erg he, maar ook al is ie dan negatief, kan ik het zeg maar 'uit m'n systeem' zetten, en rustig afwachten tot ik ongesteld word.
Ik hoop snel (goed!!!) nieuws van je te lezen....

Liefs Gompie

Ha Gompie, helaas maar vannacht kreeg ik buik pijn die op een beginnende menstruatie-pijn leek, en inderdaad vanmiddag op het werk was het zover!!! Gewoon weer ongesteld. Jammer, maar ja ik had al een voorgevoel dat het niet raak zou zijn. We gaan gewoon weer verder. Voor jou nog even afwachten. Ik hoop het beste natuurlijk. Ik denk niet dat ik van het weekend veel op het forum kijk, want het is carnaval, en aangezien ik een dame uit Brabant ben kan ik dat festijn niet overslaan. Ik duim voor je en laat snel weer iets van me horen.
Liefs Mana

Hoi!

Hier hetzelfde verhaal. Gisterochtend gigantische 'ongesteldheids-buikpijn' gehad, en 's middags begon het weer... Ik was eigenlijk niet eens zo heel erg teleurgesteld, omdat ik ook niet echt het gevoel had zwanger te zijn. Daarbij was het eigenlijk een dag te vroeg; heb je wel meteen duidelijkheid. De vorige keer was ik 8 dagen overtijd, dan houd het je toch wel erg bezig. Ook al was de test negatief, toch denk je dan... zou het toch...? Je hoort wel vaker dat de test niet meteen positief is.
Dus: Nieuwe ronde, nieuwe kansen, voor ons allebei!! We gaan d'r gewoon weer voor!
Jij heel veel plezier met carnavallen!!
Je kunt in ieder geval gaan feesten zonder je in te houden....!! hahaha!
Tot horens!

Liefs Gompie

Terug
Bovenaan