He feestganger!
Geeft niks, ik dacht al dat je door de feeststemming daar in Brabant niet zo vlot weer hier zou zijn... Je hebt in ieder geval lekker even afleidng gehad, toch? Had je ook de hele week vakantie, of alleen maandag en dinsdag?
Ik ga even 'technisch' (haha) doen... want ik begrijp het niet helemaal. Jouw nieuwe NOD is 2 maart, de mijne volgens mij ook. Ik vind het wel heel leuk dat we nu zo gelijk op gaan, maar klopt het wel helemaal? Ik ben 2 februari ongesteld geworden, en jij 1 februari, toch? Dus als we beiden uitgaan van een cyclus van 28 dagen, zou jou NOD 1 maart zijn, en de mijne 2 maart. Of ben ik een beetje in de war...? Ach, het maakt ook niet zoveel uit. Wel grappig dat we deze maand zo goed als gelijk op gaan, zeg maar.
Je zei dat jullie genoeg geklust hebben ondanks het gefeest (dubbel feest, hahaha), maar volgens de berekeningen ben je iets te vroeg geweest, lijkt me... Dit weekend begint voor ons alletwee de vruchtbare periode. Ik heb even op de kalender op babybrabbel gekeken, en voor mij zou dat betekenen dat de vruchtbare dagen vandaag (zondag) t/m donderdag zijn, en voor jou zaterdag (gister) t/m woensdag. Ik neem het wel altijd heel ruim, omdat mijn cyclus zoals ik al eerder zei niet steeds netjes 28 dagen is. Dus neem ik het zekere voor het onzekere, en begin ruim van tevoren, en ga wat langer door. Deze maand netjes om de dag, omdat dit beter schijnt te zijn. Pffffft, valt ook niet mee he... zwanger worden... haha.
Hier wordt dus ook al hard 'gewerkt'! haha. Verder alles z'n gangetje. Van de week wel even last van de griep gehad. Voor het eerst sinds jaren weer gevoeld hoe het is om koorts te hebben.
Het is nu rustig. Nog geen last van gevoelige/pijnlijke borsten e.d., dat zal de komende dagen wel weer beginnen, als ik m'n lichaam inderdaad een beetje begin te snappen...
Ik hoop dat het daar ook allemaal goed gaat? Succes met 'klussen' de komende dagen... Wij gaan hier ook ons best doen...
Tot horens!
Liefs Gompie