ik word eenbeetje gek!!

A

Anoniem

Guest
He hallo,

Moet even van mij af praten. Ben vandaag 1 dag overtijd. Had gister ongesteld moeten worden, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Nu heb ik vanmorgen een test gedaan, ik was immers 1 dag overtijd. Nu had ik het idee dat ik een heel licht, maar dan ook echt heel licht streepje zag. Misschien dat ik het mezelf verbeeld, maar ja.

Normaal gesproken voel ik aan mijn lichaam dat ik ongesteld moet worden, en dat is nu dus helemaal niet zo. Integendeel voel ik mij nu moeier en wat misselijker. Wil hier niet te veel aan denken want mijn lichaam heeft mij al eens eerder voor de gek gehouden....

Ben ik te vroeg met testen????? Weet iemand dit. Ook tempratuur ik elke dag en deze blijft nog steeds rond de 36.7 36.8 schommelen. Weet iemand hier meer van.

Wilde vandaag zo graag mijn man verassen, maar dat lukt dus niet. Wie heeft er een goeie raadt voor mij????

Ik lijk wel een wanhopige vrouw, maar wil het zo graag...

Gr Roel

Lieve wanhopige vrouw,

Als je een streepje ziet, denk ik echt dat je zwanger bent hoor. En dat je niet voelt dat je ongi eraan komt is toch ook goed teken. Ik kan je niets anders adviseren dan een zwangerschapstest kopen en morgen of overmorgen nog een keer testen.
Oh wat spannend! Ik ga een kaarsje voor je branden.

Liefs Suusje

Lieve Roeltje

Ik zal voor je duimen dat het zo is en dat je zwanger bent. Test over een paar daagjes nog eens.

Liefs

Lydia

Hoi Roeltje,

Ik kan je niet helpen, want ik heb nog nooit een streepje gezien. Laat staan een vaag streepje. Ik heb net even teruggegeken in de IUI-lijst en ik zag dat je al  4 x een IUI-behandeling heb  gehad. Ik hoop zo voor je dat het raak is!!!!!
Succes met afwachten.

Lfs, Kippie.

Hoi Roeltje,

Een streep is een streep hoor. Je herkent hem meteen. Ik heb er ook even van mogen genieten na mijn 1ste IUI. Dus ik denk dat ik je alvast voorzichtig ga feliciteren.
Test over 2 á 3 dgn nog een keer, dan is hij zeker weten donkerder (als je echt zwanger bent natuurlijk). Oooooooooooooooch ik hoop het zo voor je. Ik ga voor je  totdat ze blauw zijn.
Dit is dan spontaan gebeurd toch? Je was nu toch even niet met IUI bezig?

Kruimel

Nou,dat klinkt positief hoor!!! Was je temp na de eisprong ook 36,7/36,8?? Als dat nu nog zo is, dan is dat een goed teken. Hij daalt nl als je niet zwanger bent...

Ik ga voor je duimen!!!
XXX Yvet

Hoi Roeltje,
Was even nieuwsgierig of alles nog steeds goed was. Geen rode duivels.
Een streep is een streep idd, blijf voor je duimen!!!
Groetjes

He hallo,

NEE NOG STEEDS GEEN RODE DUIVELS!!! Heb ook nog steeds niet het gevoel dat ze niet gaan komen. Hbe gister nog maar weer een test gedaan, nu van clearbleu. Deze zei NEGATIEF. Voel me echt met de dag slechter. Bij alles wat ik eet wordt ik misselijk. Ben ok heel moe en ga geregeld even slapen. Of mijn lichaam houdt mij zo voor de gek of misschien toch.....

Morgen nog een test doen, en als die weer negatief is wil ik dinsdag naar de huisarts voor een bloedtest. Daarop kunnen ze toch wel zien of ik zwanger ben??? Allemaal heel spannend.

Ga volgende week zondag op vakantie naar kreta, zou leuk zijn als ik dan weet of ik zwanger ben. Weet iemand trouwens of je gewoon in de zon mag als je zwanger bent. Loop een beetje op de zaken vooruit, maar je weet maar nooit.

Lfs Roel

Terug
Bovenaan