ik word eenbeetje gek!!

En, en, en, en.......

Is er wat iets bekend?

Wat spannend!!!!

Juffy

He hoi,

Nee er is nog niks bekend. Ben wel bij de huisarts geweest en die zei dat het beter was dat ik vrijdag een zwangerschapstest bij hem zou doen via urine. Dit zou beter nagekeken worden dat een huis-tuin-keukentest. Het kan zijn dat mijn eisprong iets opgeschoven is en dat er dus nog geen uitslag bekend is. Ook is het per vrouw verschillend hoeveel hormoon er in de urine zit. Moet dus nog even wachten. Vrijdag breng ik een potje urine naar de huisarts en een paar uur later weet ik het. Ben dan immer een 9 dagen overtijd. gezien vanuit een cyclus van 28 dgn.. WE gaan het zien, maar spannend is het zeker!!!! He Juffy, hoop voor je dat je nog een dagje kan wachten. Als je gaat testen, doe dit dan wel 's ochtends!! Ik was gister zo dom om het 's avonds te doen en dat is niet zo slim. Was zo benieuwd!!!! Nog effe wachten voor mij tot vrijdag. Jij donderdag succes!!!

Je hoort van mij

Hoi Roeltje,

wat ontzettend spannend zeg! Ik duim voor je dat het raak is en dat je een heerlijke vakantie zult hebben!

liefs janu

He Meiden,

Ik kan het bijna niet geloven maar ik ben ongesteld geworden vanmiddag!!! KUTZOOI. Sorry voor mijn taalgebruik. Ik was vandaag aan het werk en stond eigenlijk best wel in een heftige situatie, en toen ineens: BHAM!! Ben naar de wc gegaan en en had echt zoiets van; DAT KAN HELEMAAL NIET!! Wel dus.....

JUFFY, ik hoop dat jij meer succes hebt dan ik. Was vandaag precies een week overtijd. Volgens mij is mijn cyclus gewoon een week opgeschoven, tenminste dat denk ik. Heb nu veel buikpijn, maar ja dat hoort erbij.

Nog 4 nachtjes en dan stap ik in het vliegtuig naar Kreta. Daar ben ik nu helemaal wel aan toe. Morgen krijg ik alle uitslagen uit Rotterdam. Ben benieuwd wat voor voorstel ze hebben......

Meiden, ga ervoor en ik hoop dat er snel weer iemand is die wel goed nieuws heeft, ik sla deze maand even over!!!

Gr Roelien

Ha Roeltje,,

Wat ontzettend balen!!!!!!
Nou, geniet dan toch maar saampjes in Kreta. Laat je vakantie er niet door verpesten en op naar de volgende ronde!!

Sterkte en een fijne vakantie,
Juffy

Hoi Roeltje,
Jeetje wat balen zeg... kan me voorstellen dat je nu hoop had.
Ik was afgelopen 2 weken over tijd en precies op de dag dat ik wilde testen werd
ik ongi. Dat valt dan ontzettend zwaar.

Geniet van je vakantie op Kreta en kun je misschien even tot rust komen...

Fijne vakantie!!!

Liefs Leah

Voor mij ook geen geluk! Bruine afscheiding.... dus nu afwachten tot het doorzet!

Ik mag direct starten aan de volgende ICSI behandeling. Mijn cyclus was ook een weekje langer, anders dan anders...

Jij gaat lekker genieten van een welverdiende vakantie en ik start vol goede moed maar weer aan de behandeling!

Fijne vakantie,

Juffy

He Roeltje,

Wat zou jij geschrokken zijn zeg. Iedere dag geen duivels groeit je hoop weer een klein beetje en dan ineens PATS BOEM weg die hoop. En je had ook al die kwaaltjes. Als ik aan jullie denk kan ik gewoon die teleurstelling voelen.
Gelukkig gaan jullie bijna lekker op vakantie. Daar kunnen jullie dit samen rustig verwerken en weer nieuwe moed en energie opdoen om door te gaan.
Alvast een hele fijne vakantie, probeer er zoveel mogelijk van te genieten.

Kruimel

Terug
Bovenaan