ik word eenbeetje gek!!

Hee Roeltje,
Wat spannend zeg. Ik hoop dat ze weg blijven hoor!!!!
Een bloedtest moet het volgens mij wel uit kunnen wijzen.
Je mag best in de zon als je zwanger bent, maar je moet uitkijken voor een zwangerschapsmasker.
Succes!! Ik duim voor je hoor!!!
Dat je snel een positieve test mag hebben

Hoi Roeltje!

Wat een ontzettende spanning nog steeds gelukkig!! bij jou!
Ik hoop ontzettend hard voor je dat je lekker zwanger bent en mag blijven...
Ik zou denk ik ook voor de bloedtest van de dokter gaan.
Dan weet je het 100 % zeker en het blijft natuurlijk iets heel gevoeligs en bijzonders!
Zekerheid hebben we hard nodig, we zitten allemaal al lang genoeg in de onzekerheid toch?
Heel veel succes en geluk  joh!!

Liefs Linnepinnie

ook ik duim voor je mee!
het klinkt allemaal positief!!
 Maan

He meiden,

Over 10 minuten moet ik bij  de dokter zijn. Dan heb ik het niet meer in de hand!! Ben nu toch echt wel een beetje zenuwachtig. Kreeg gister last van steken in mijn borst en  zijn ze een beetje gevoelig  ook had ik last in mijn onderrug.    Als je dit toch allemaal leest lijkt ik wel zo'n oud zeurmens!! Ook dacht ik dat ik ongesteld geworden was want mijn onderbroek voelde wat vochtig aan, maar het was alleen maar was vocht. Is dit eengoed teken of betekend het toch dat de duivels onderweg zijn?

Naja, bloedprikken doe ik zowiezo. hoop dat die uitslag voor het weekend binnen is, want ik ga zondag op vakantie. Dan weet ik in ieder geval of ik tampons me moet nemen in de koffer. HAHAHHAH!!!!

Zodra ik ander nieuws heb dan horen jullie het.

gr Roel

Meid, we duimen heel hard nu!!!
ppppppppppffffffffffffffffffffffffffffff wat een spanning!!!!

Jeetje Roeltje... WAT SPANNEND!!!
Ben je al eerder zo overtijd geweest? We duimen hier in ieder geval allemaal op volle toeren voor je!

Liefs, Saar

Hoop voor je dat het raak is en zal heel hard voor je duimen!!!

Liefs Leah

Terug
Bovenaan