Ik wordt helemaal gek!

Hoi mama van MD,

Gefeliciteerd! Fijn voor je; wauw dat wordt een mooi kerstkadootje voor jullie. Geniet er lekker van. Gaat het nu goed met je?
Voel me zelf nog steeds heel erg beroerd. Ondanks de zetpillen die ik nu 3 dagen neem. Het is wel beter te verdragen, maar echt puf en trek heb ik niet. Dus ga zo maar weer slapen.

Groetjes van Jet

Met mij gaat het erg goed, ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta! Getver wat vervelend zeg!

Ik voel mij goed. Ben steeds minder moe en begin al flink te groeien.
Ook begin ik langzaam te bedenken dat het deze keer wel eens goed zou kunnen gaan verder.   Ik heb ook al een zwangerschapsagenda durven kopen om mijn verhalen lekker op te schrijven over de zwangerschap.
Vind ik leuk voor later en heb ik bij de eerste ook gedaan en bij de miskraam van vorig jaar ook (vanaf 12 weken toen).

Hoop dat het met jou ook goed blijft gaan!

gr mama van MD

Hoi mama van MD,

Hier nog n reactie van mij! Goed idee zo'n agenda, heb ik zelf niet aan gedacht. Het enige wat ik doe is het me een beetje af te schrijven via  deze forum. Ik ben een slechte schrijfster: bedoel durf het niet. Maar mocht het donderdag goed zijn, dan ga ik zeker ook een agenda kopen. Toch wel leuk voor later. Koop je zo'n agenda gewoon bij de boekhandel?
Fijn voor je dat je  gevoel goed heb. Heb ik ergens ook wel, hoor! Mijn buik is behoorlijk opgezet (zit nu met de riem van mijn broek open!) en heb enorme slaap. Ondanks een lange nachtrust en een middagdutje!

Groetjes Jet

Ja je kan ze bij de boekhandel kopen of bij een babyzaak. Er zijn verschillende.

Vorig jaar ben ik ook met 12 weken begonnen met schrijven en had natuurlijk niet gedacht dat ik toch nog een miskraam zou krijgen. Nu is die agenda een soort dagboek geworden waar ik al mijn gevoelens van toen in geschreven heb en alle echo's en de foto's van de baby zelf in heb bewaard.

Ik ben nu nog net niet begonnen met schrijven. Twijfel nog een beetje of ik de echo van volgende week niet wil afwachten......aan de andere kant ook als het toch misgaat is het fijn om je gevoelens van je af te schrijven'.

Succes

gr mama van MD

Hoi mama van MD,

Dat is wel zo. Mocht het misgaan dan ben je in ieder geval al in het dagboek begonnen. Maar...  waarom zouden we het niet positief bekijken en waarom zou het  deze keer weer niet lukken! Toch?
Ik heb donderdag eenafspraak. En bij mij neemt de onzekerheid per minuut toe. Toch  neem ik me zelf  voor:  deze keer gaat het wel  goed,  na donderdag begin ik met een dagboek voor mijn kind. Is leuk voor later!  
Groetjes van Jet

Nou ik moet nu zeggen dat ik gisteren toch begonnnen ben met schrijven.

Erg leuk, ik begin toch steeds meer te wennen aan het feit dat ik toch echt zwanger ben en begin voorzichtig vooruit te kijken.

Ik ben heel hoopvol en geef dit graag aan je over voor as donderdag!!!

sterkte de komende dagen

gr mama van MD

Hoi mama van MD,

Goed zo en dat goede gevoel vasthouden, hoor!
Vandaag deelde een van mijn collega's mede dat ze ook zwanger is; 12 weken. Wat een verschil, zeg. Het is haar eerste zwangerschap; alles gaat goed en de zorgen die wij hebben, heeft ze niet. Daar probeer ik me aan vast te houden! Op de een of andere manier voel ik me daardoor  wat relaxer. Net als wat jij zegt: we moeten aan het idee wennen dat we  echt zwanger zijn.

Groetjes Jet

Ja soms baal ik ook wel dat ik niet meer onbezorgd zwanger kan zijn. Vandaag hoopvol en morgen weer onzeker....ik denk dat het niet stopt totdat wij een gezond kindje in onze armen hebben.

Als je onbezorgd zwanger bent hoef je daar helemaal niet bij stil te staan. Dan kun je lekker dromen en fantaseren.

Maar ja.....dat zal ons helaas niet meer overkomen. Dus probeer ik maar te genieten en zien we bij de volgende echo wel weer verder (al spat ik dan van de zenuwen wel weer uit elkaar denk ik).

gr mama van MD

Terug
Bovenaan