Ik wordt helemaal gek!

Ja ja ja inderdaad! Morgen hebben we weer een afspraak bij de chyn en de zenuwen gieren weer door mijn lijf. De hele dag ben ik niet te genieten en mijn arme vriend... Die heeft in deze tijden veel te verduren... Zou willen dat het morgen 11.00 uur is!
Groetjes Jet

Hoi Allemaal,

Het forum stelt me iets gerust dat het gek worden er een beetje bij hoort.
Ik heb in februari ook een mk gehad en gelijk weer zwanger geworden.
Ben nu 12 weken en al drie keer een flinke bloeding gehad. Je wordt daar zo onzeker van . Morgen krijg ik nog een echo om te kijken of alles goed is.
Het vervelende is dat je in het begin zo weinig naar de vk moet dat je zo onzeker blijft.

Groetjes

Hoi mama B,

Tja we zitten allemaal in hetzelfde onzekere schuitje. Naar voor je die bloedingen hebt, maar dat hoeft niets te betekenen, hoor!
Ook toevallig, je loopt precies twee weken voor op mij! Zowel met je miskraam als weer zwanger worden. Dus jij was ook weer prompt zwanger.
Ik wens je morgen veel succes toe. Laat me weten hoe het geweest is! Enne je hebt gelijk het duurt zo lang. Zelf heb ik donderdag een afspraak. Maar dat blijkt o.a. alleen een intake gesprek te zijn en er wordt geen echo gemaakt... grrrr...
Groetjes van Jet

quote: Mama B reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 09:44:50'));

Hoi Allemaal,

Het forum stelt me iets gerust dat het gek worden er een beetje bij hoort.
Ik heb in februari ook een mk gehad en gelijk weer zwanger geworden.
Ben nu 12 weken en al drie keer een flinke bloeding gehad. Je wordt daar zo onzeker van . Morgen krijg ik nog een echo om te kijken of alles goed is.
Het vervelende is dat je in het begin zo weinig naar de vk moet dat je zo onzeker blijft.

Groetjes

welkom, helaas dan op dit onderwerp, maar wel goed dat je weer zwanger bent!!

Succes tot aan de echo morgen, hoop dat je een beetje goed kunt slapen

gr mama van MD

Terug
Bovenaan