Ik wordt maandag ingeleid...

A

Anoniem

Guest
Het is na maanden wachten en ellende bijna zover. Maandag ben ik 37 weken zwanger en wordt ik ingeleid. Ik heb het dan 5 weken weten te rekken vanaf het breken van mijn vliezen. Ik ben blij dat ik de eindstreep bijna heb behaald maar ook best verdrietig dat deze periode afsluit omdat ik vrij zeker weet dat het er niet nog een keer in zit om zwanger te worden. Elke keer als ik nu een schopje voel dan wordt ik een beetje verdrietig. Maargoed de artsen willen het risico op infectie nu echt beeindigen en ik ook natuurlijk. Om 07.00 uur moeten we ons melden in het ziekenhuis en dan gaan ze eerst kijken of mijn baarmoedermond al zacht begint te worden en dan ga ik vervolgens aan het infuus. Als alles nog niet rijp is en potdicht zit dan kan het zomaar 2 dagen duren voordat ik mag gaan bevallen helaas. Ik hoop dus dat het een beetje snel gaat...

Ik hou jullie op de hoogte maar het kan dus ff duren voordat het zover is.

x ing

succes met de bevalling en ik duim voor je dat het lekker opschiet.

Gr Angelique

Goh loop jij al 5 weken met gebroken vliezen???

Ik ben blij dat je eindelijk mag bevallen en ik snap helemaal dat het tegelijkertijd ook verdrietig is als dit waarschijnlijk je laatste zwangerschap is. Ik wens je heel veel sterkte tijdens je bevalling, dat ie super mag verlopen!

ook hier ff een dikke knuffel,hou je sterkte meid.

we spreken elkaar snel.

lfs nice xxxx

Spannend hoor!
En vast ook een gek idee dat je al een beetje weet dat je misschien die zelfde dag (hoeft niet, maar in ieder geval binnen die dagen) al moeder en vader bent!
Heel veel sterkte en geluk!

Lijkt me ook moeilijk, je zult vast ook heel goed beseffen dat je andere kindje er niet meer is.... sterkte hoor!

Ik kan me heel goed je dubbele gevoelens voorstellen.
Als ik eraan denk wat jullie hebben moeten meemaken, ik heb onzettend veel respect voor jullie!!
Voor morgen wens ik je heel veel succes en hoop dat alles goed en vlot verloopt. Ik hoop dat je je kleine snel in je armen mag houden!

Heel veel liefs Noelie

Veel succes en troost je dat je buik misschien leeg zal zijn, maar je armen vol!

Liefs Nika  

Terug
Bovenaan