Ik wordt maandag ingeleid...

Ik schoot helemaal vol van je berichtje. Wat hebben jullie een strijd geleverd en morgen dan eindelijk de eindstreep. Kan me je dubbele gevoelens heel goed voorstellen.
Ik wens je een vlotte en rustige bevalling en  dat je morgenavond een kerngezond, prachtig roze, piepklein mensje in je armen mag hebben.

liefs, Annette

Hoi Inge,

Succes met de bevalling en hopelijk gaat het snel. Heerlijk dat je straks die kleine in je handen kan houden.
Kan wel begrijpen dat je er verdrietig van word als je eraan denkt dat je misschien nooit meer zwanger zal zijn.
Maar wie weet. Ik gun je het van harte.

Liefs, sarah35+1

Hoi Inge,

Ik wens je heel veel succes met de bevalling en ik kan ook best begrijpen dat je ook wel verdrietig bent. Je heb ook in de tussen tijd heel wat meegemaakt.

We horen het gauw van je hoe het is gegaan.

Liefs Fruit Girl

Lieve Inge,

Ik wens je heel veel sterkte en succes en dat alles gewoon goed gaat. Jullie hebben dat verdiend!!
Mag je trouwens niet meer zwanger worden of denk je dat het nooit meer zal lukken?

Veel succes, Ruma
38+2

Hoi Inge,
Ook namens mij morgen een hele bijzondere en mooie ervaring toegewenst,  met een hele goede afloop, en eindelijk jullie wens in je armen.
Het zal best even slikken zijn als alles achter de rug is denk ik, het is niet niets wat jullie hebben meegemaakt.
Geloof in de toekomst, en ga volop genieten als alles goed is!!
Laat het allemaal maar lekker over je heenkomen.
Ik zal aan je denken, en als het langer duurt horen we het wel weer hier..
Veel sterkte en succes, Groet R       37+4

Hoi Inge,
Wat is maandag de 25ste toch een bijzondere dag!
Jij bevalt van je 1e kindje en bij mij plaatsen ze morgen 1 of 2 embyos terug, ik hoop dat ik je over 9 maanden opvolg in de verloskamer. Meid succes morgen! Een afsluiting van een heftige periode (volgens mij heb ik je naam wel een voorbij zien komen op ons forum) en een mooi begin van iets nieuws! succes!
Stella
bezig met 1e ICSI en maandag tp

lieve inge

ik wil je voor morgen heel veel succes wensen en natuurlijk heel veel geluk en gezondheid voor jou je man en jullie prachtige kindje dat jullie straks eindelijk na zoveel ellende kunnen vasthouden zet hem op en ik denk aan je

dikkekus angela

Hoi!

Ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is en wil je ook veel
sterkte wensen!

Liefs Daan

Terug
Bovenaan