Ik wordt maandag ingeleid...

hoi Inge,

ook ik wil je heel veel succes wensen voor morgen. Ik kan me goed voorstellen dat je er ook verdrietig over bent, het is ook niet niks wat jullie hebben doorgemaakt.
Ik wil je al het beste toewensen en hoop dat je snel je kindje in je armen kunt houden en er volop van kunt genieten.

Hou ons maar weer op de hoogte.
Tamar

Jeetje meid. Veel sterkte maandag! Ik ben vorige jaar ook ingeleid, zag daar erg tegenop maar het is me gelukkig allemaal erg meegevallen. En na de bevalling eindelijk genieten van jullie wonder!!!
Groeten Tara

hoi Inge,

Heel veel succes morgen, spannend zeg! Ik  hoop voor je dat de  bevalling heel goed verloopt! Kan me voorstellen dat je toch ook verdrietig bent, maar ik hoop dat dat helemaal weg is als je je kleine frummeltje in je armen kunt houden.
Sterkte!

Liefs, daantje

Heel veel succes maandag (en misschien dan ook nog dinsdag..), en hou je maar voor dat je binnen 2 of 3 dagen mama bent!!!!!
Jullie worden vast harstikke lieve ouders!
Gr. Anne-Marie

Lieve Inge,

Ik heb niet vaak meer gereageerd, maar nog wel regelmatig ff gekeken hoe het met je ging.

Heel veel sterkte en succes op deze dubbele dag. Het geluk en blijdschap voor jullie ene kindje en het verdriet over het andere. Ik zal aan je denken maandag!

Liefs,

Lilian
mama van Amy, 17-12-2006

Hoi Inge,

Heel veel succes en sterkte morgen. Wat een bijzondere, moeilijke en ook mooie ervaring zal het worden.

Ik hoop dat jullie een prachtig welkom voor jullie kleintje  en mooi afscheid voor jullie engeltje zullen hebben.

Liefs
Janneke, mama van Jade* en 33w2d zwanger van de tweede

Nou meid,

Voor jou zit de zwangerschap er bijna op, kan me voorstellen dat je een beetje verdrietig bent als je dit wellicht niet meer kan mee maken.

Maar een heel mooi nieuw hoofdstuk staat op het punt te beginnen. Ik wens je een voorspoedige bevalling.

en hoop snel weer hier van je te horen.

kus
talke

hey lieverd

ook vanuit hier ook heel veel succes!!

denk aan je

kus cora

Terug
Bovenaan