ik wou een beetje afstand nemen.....

A

Anoniem

Guest

Hallo meiden,

Mijn bedoeling was om na de miskraam een beetje afstand te houden, en pas
weer te komen als ik ongi was geworden of na 1 juni posi had getest...
maar helaas ik kan het niet....

Je deelt hier toch dingen die je verder niet met anderen doet....

Ik ben op het moment sinds vanmiddag KOTSMISSELIJK, heb al 3x boven de plee gehangen, en heb van de asperges (die ik normaal heeeeeerlijk vind) vanavond niet lang kunnen genieten

Vorige week was mijn EI, ik weet niet precies wanneer (de gyn. zei 27-4 je ei is volgende week) en in het afgelopen weekend had ik een zeurderige menstruatie achtig gevoel onder in mijn buik, ik dacht zelf dus mijn ei.
Mijn mannetje en ik klussen nog steeds om de dag.
Vanmiddag in ene een beetje bloedverlies in mijn onderbroek en bij het afvegen.... wat is dit nu weer????

Kortom ik moest het weer even van me afschrijven en meningen etc zijn natuurlijk weer van harte welkom.

Liefs Randy

Wat fijn dat je er weer bent! Ik leef erg met je mee en hoop van harte dat je deze maand weer zwanger bent en zo niet, dan volgende maand!

Ik zal jouw reacties hier in de gaten houden. Misschien heb je wel een innestelingsbloeding gehad, had je dat bij je vorige zwangerschappen ook?

Ik wens je alles succes.

gr mama van MD

PS ik moet vrijdag voor mijn eerste echo om te zien of alles bij mij goed gaat deze keer......erg spannend.

oehhhh spannend dus vrijdag, ik zal voor je duimen.....

bij de vorige zwangerschap heb ik het niet gehad, en bij Ninthe* weet ik het eigenlijk niet meer, ik was toen ook niet zo bezig met het zwanger worden, dus weet eigenlijk niet veel meer van de periode tot en met 12 weken... heel vervelend wel.

Me mannetje heeft nu nachtdienst, dus we hebben net nog wel even geklust... hihi ja kotsmisselijk maar we moeten wel even ons ritme aanhouden hahaha.
En nu net ga ik naar de wc, en wat denk je.... helder rood bloed bij het afvegen... een contact-bloeding???
kan me niet herrinneren dat ik dit vaker heb gehad... of....
ja toen ik posi teste bij de zwangerschap van Ninthe* hebben we dat 's avonds uitgebreid "geviert" haha.. en toen verloor ik ook helder rood bloed...

volgens mij zit ik mezelf alweer helemaal gek te praten..

Liefs Randy

Hoi Randy, goed weer even wa van je te horen. Ik had dat een paar maanden geleden ook. Toen had ik een week na mijn eisprong wat bloedverlies gehad. We waren toen nog niet bezig met zwanger worden (maar hadden wel een risico gelopen). Ik heb toen gezocht op internet en je kan wat bloed verliezen rond je eisprong maar het kan ook een innestelingsbloeding zijn geweest. Ik was toen niet zwanger dus weet niet wat het destijds bij mij is geweest. Ik hoop zo voor je dat het raak is, het is je ontzettend gegund. Wanneer is je nod precies?
Liefs Tara

quote: Randy 25 jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2007 21:54:51'));

oehhhh spannend dus vrijdag, ik zal voor je duimen.....

bij de vorige zwangerschap heb ik het niet gehad, en bij Ninthe* weet ik het eigenlijk niet meer, ik was toen ook niet zo bezig met het zwanger worden, dus weet eigenlijk niet veel meer van de periode tot en met 12 weken... heel vervelend wel.

Me mannetje heeft nu nachtdienst, dus we hebben net nog wel even geklust... hihi ja kotsmisselijk maar we moeten wel even ons ritme aanhouden hahaha.
En nu net ga ik naar de wc, en wat denk je.... helder rood bloed bij het afvegen... een contact-bloeding???
kan me niet herrinneren dat ik dit vaker heb gehad... of....
ja toen ik posi teste bij de zwangerschap van Ninthe* hebben we dat 's avonds uitgebreid "geviert" haha.. en toen verloor ik ook helder rood bloed...

volgens mij zit ik mezelf alweer helemaal gek te praten..

Liefs Randy

dank je wel!
Ik begrijp je wel hoor, er is jou/jullie iets afgenomen en nu wil je graag alsnog jullie wens in vervulling zien gaan. Wij hebben dat ook.

Ik hoop voor je dat het raak is. Half mei dus ongeveer ongesteld worden?
Ik zal aan je denken.

gr mama van MD

Ehhhh NOD is beetje lastig, weet dus niet precies wanneer...

ik ga uit van de week van 14 t/m 19 mei maar houd het aan op zaterdag 19 mei, word ik dan niet ongi dan wacht ik tot 2 juni met testen, dan ben ik de periode van de miskraam voorbij.

Hee Randy,

Ik ken het gevoel helemaal hoor! Ben hier ook niet weg te slaan, vind hier ook veel troost en steun. (en verhalen over dat het WEL goed kan gaan).
Hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dat je de volle 9 maanden ervan mag genieten.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan