ik wou een beetje afstand nemen.....

He Randy!

Fijn je weer te zien, ik vroeg me al af hoe het ging!
Zo dus...
Ik duim ook voor je meis...zou niet weten wat het is...het kan van alles zijn natuurlijk (net als altijd)
Ik hoop het ontzettend voor je!!!!!
Dikke kus van maan

Ik ga zelf nergens meer vanuit, we zien het allemaal wel op 1 juni, of eerder als ik ongi word.

Het is alleen dat je je weer eens afvraagt waar je lichaam mee bezig is, dat er zomaar een bloedinkje komt tussendoor.
Ik weet ook niet wanneer een innestelingsbloeding plaatsvind en of ik daar dus in aanmerking voor kom.
Het feit ligt er wel dat ik nog steeds helder rood, slijm verlies bij het afvegen en dat ik nog steeds kotsmisselijk ben, ik ben vandaag dus ook een dagje thuis van het werk.

Liefs Randy

Hoi Randy,

Een bevruchte eicel nestelt zich ongeveer 5 dagen na je eisprong in. Mocht het een innestelingsbloeding zijn geweest, dan zou je dat dan dus ook 5 dagen na je eisprong gehad moeten hebben.....

In elk geval heel veel sterkte en ik duim voor je!

Liefs,

Ginger

Hoi,

Ben zelf nu 10 weken zwanger en ben gewoon 2 volle dagen ongesteld geweest en na 1 wk zei mijn vriend zullen we voor de grap eens testen ik kan het soms nog niet geloven dat ik zwanger ben. Afgelopen zat. heb ik ook asperges op en die smaakte bij mij ook niet en kwamen er na een paar uur vrolijk weer uit. Meid mogelijk ben je toch gewoon zwanger ik hoop het voor je, want ik weet alles van die onzekerheid af iedere maand weer. Wens je heel veel sterkte en succes .......

Gr. Marjolein

Hoi Marjolein,

ik weet het alles kan raar gaan, maar dan zou het betekenen dat ik al misselijk ben vlak na de bevruchting.
Want de maand hiervoor had ik een miskraam dus ik kan niet langer zwanger zijn.

Dat elke maand een teleurstelling kan zijn dat weet ik wel, en eigenlijk boeit het me niet hoelang het duurt tot ik zwanger ben maar dat ik een gezond kindje op de wereld mag brengen.
We zijn namelijk vorig jaar een dochtertje verloren.

Liefs Randy

Randy, meid wat fijn weer wat van je te horen... Hoe gaat ie nu? ik begreep dat je wat meer afstand wilde nemen? Heb je ook goed, te veel focussen op is ook niet goed. Wat vervelend voor je dat je cyclus nu niet duiderlijk is, wel goed van je dat je nergens vanuit gaat, dan kan het niet meer tegenvallen dan het normaal al doet. Ik duim voor je meid!! Liefs elletje

Hoi El,

ja hier alles oke, de misselijkheid is enigzins gezakt.. dus ga morgen weer gewoon aan het werk.
Toch zijn de bloedinkjes er nog wel een beetje, net weer geplast en bij het afvegen wat donker rood slijm op het wc-papier... zwaar irritant maar ik kan er niks tegendoen.

Ja mijn Nod is in zoverre onzeker, ik weet dat het in de week van 14 tot en met 20 mei zal zijn.
Op 27 april zei de gyn. er zitten weer eitjes waar er 1 van gaat springen aankomende week... dat is dus afgelopen week geweest, tel daar 2 weken bij op en je zit in die week.
Ik heb hem zelf op 19 mei gezegt omdat mijn  NOD ook op zaterdag was voor de miskraam.
Maar heb gelijk gezegt toen ik de miskraam kreeg, ik test sowieso niet voor 1 juni.

Hoe is het verder met jou?

Liefs Randy

quote: Randy 25 jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2007 19:45:13'));

Hoi Marjolein,

ik weet het alles kan raar gaan, maar dan zou het betekenen dat ik al misselijk ben vlak na de bevruchting.
Want de maand hiervoor had ik een miskraam dus ik kan niet langer zwanger zijn.

Dat elke maand een teleurstelling kan zijn dat weet ik wel, en eigenlijk boeit het me niet hoelang het duurt tot ik zwanger ben maar dat ik een gezond kindje op de wereld mag brengen.
We zijn namelijk vorig jaar een dochtertje verloren.

Liefs Randy

Hee Randy,
Misselijk zijn meteen de dag na de mogelijke bevruchting kan hoor. Ik heb het zelf ook 2x gehad een paar maanden geleden. De 1e keer toen blijkbaar niet ingenesteld, want geen bloedinkje gehad en na 4 dagen misselijk zijn, was het ineens over. De maand erop weer misselijk meteen de dag na mijn eisprong en wel misselijk gebleven. Ook bloeding een week na ei, en uiteindelijk een positieve test ruim een week later.
Kortom: je kunt weer zwanger zijn, het is niet uitgesloten. Ik duim voor je!!!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan