ik wou een beetje afstand nemen.....

Hoi Dion,

Ik weet dat het kan, maar ben zo bang voor een teleurstelling.
Ik zei toen die miskraam kwam, oh volgende maand ben ik weer zwanger, dat gevoel had ik echt, en dan nu met deze kwaaltjes...

Maar ja het is gewoon bang voor de teleurstelling, ondanks dat mijn gevoel nog wel steeds zegt dat ik 1 juni posi test....

Hoe is het verder met jou???

Liefs Randy

Met mij gaat het goed. Ook op het werk  zijn ze nu op de hoogte van de situatie en dat is erg fijn  (zie mijn topic).

Ik snap dat je bang bent voor een teleurstelling. Een volgende keer zal ik dat zeker ook weer hebben. Zelfs na het positief testen vrees ik dat de eerste maanden vol onzekerheid zullen zitten. Na een mk ben je toch bang dat het weer zo afloopt.

Ik zal voor je duimen en we houden elkaar op de hoogte.

groetjes,
Dion

Hoi Randy,

Wat een onzekerheden weer...

Ik heb nu ook allerlei kwaaltjes, zou zondag m'n ei hebben gehad, maar aan m'n temp niks te zien. Toch voel ik me vreemd en niemand kan zeggen wat er is.  Onrustig en onzeker word ik daar van.

Meis, ik gun je zo een gezonde beeb (iedereen natuurlijk, maar jou een beetje extra), dus ik ga heel hard voor je duimen!!!

Liefs Lientje

Hoi Dion,

Ja onbezorgt zwanger zal ook ik nooit meer zijn.
de eerste 4 maanden zijn super spannend door wat we hebben meegemaakt met Ninthe*.
Ik test ook sowieso niet eerder dan 1 juni dan ben ik de periode waarin ik nu de miskraam kreeg voorbij.

We houden elkaar idd op de hoogte.
Ik zal je topic ook nog ff lezen.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan