Ik zie het even niet meer zitten

Hee linda,

wat vervelend zeg dat marissa zo ziek is, heb eigenlijk weinig tips voor je maar wou je gewoon even sterkte wensen!

Groetjes Alberdien

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2008 16:34:22'));

Hoi Inge,

Ik wilde ook graag nog even weten wat jullie heeft doen besluiten om toch naar haar te laten kijken. Van de dokter moet ik afwachten tot morgennacht, als ze dan nog overgeeft moet ik woensdag ochtend terug komen. Maar ze wilt echt de hele dag alleen maar bij mij hangen en slapen. Misschien is dat juist goed en logisch als je ziek bent maar ik vind haar wel heel zwakjes. Ik zit er dus een beetje mee wanneer je nog een keer de dokter kunt bellen en wat gewoon bij een ziek kind hoort,

groetjes Linda

Hoi Linda,

Wij hebben toendertijd besloten om de huisartsenpost te bellen omdat Maaike op eens helemaal niet meer wilde drinken. De zaterdag wilde ze wel gewoon drinken maar zondag heeft ze echt alleen nog maar gehuild en wilde ze helemaal niets meer.

Over het bij jou willen hangen, dat herken ik wel omdat Maaike eigenlijk altijd alleen maar bij mij wil liggen of zitten als ze zich niet lekker voelt. Of natuurlijk lekker slapen.
Maaike is nu wat verkouden en gisteren heeft ze ook veel bij mij gezeten en wilde ze ook wat meer slapen.

Ik zelf zou als ik het na vannacht nog niet vertrouw gewoon morgen de dokter weer bellen om te vragen of je dan al langs kunt komen. Is natuurlijk wel wat moeilijk om op een afstand te adviseren want ik kan niet inschatten hoe verzwakt Marissa er uit ziet.

Groetjes
Inge

Hoi Linda,

jee meid wat naar om te lezen dat je meisje zo ziek is.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en sluit me aan bij de tips die hiervoor al genoemd zijn.
Toen Sarah 4 maanden was is ze ook erg ziek geweest en wij kregen toen van de kinderarts het advies om inderdaad ORS te geven en continue drinken aan te bieden.
Waar wij op moesten letten was of ze nog plasluiers had en of ze op de momenten dat ze wakker was ( ze sliep heel veel) wel goed allert was. Als ze echt alleen maar suf voor zich uit staren is dat een teken om naar een arts te gaan!

Nou meid succes en ik denk aan je
Tamar

Hee Linda, wat vervelend allemaal zeg..
kan me voorstellen hoe ontzettend rot je je voelt.

Alle tips en steun zijn inmiddels wel genoemd las ik,
toen Roy ook eens zo ziek was (dagenlang diarree, overgeven en koorts) kreeg hij ook een zetpilletje tegen het spugen, ik weet helaas niet meer hoe het heet maar de huisarts schreef het voor.
En uiteraard de ORS. Ik heb het nu altijd in huis voor noodgevalletjes.

Laat je ons even weten hoe het nu gaat!?

Heel veel sterkte meis

He Linda,

Wat rottig voor jullie! Als ik jou was zou ik morgen vroeg gewoon bellen als je het niet vertrouwd! Mijn dokter zegt dat je gewoon moet komen als het om een kindje gaat. Beter vaak voor niks, dan .....

heel veel beterschap voor je kleine meisje.

liefs Mariska

Hoi Linda

Pff wat zul jij je inderdaad machteloos en bang voelen.
Maar beloof me dat je altijd naar je eigen gevoel luisterd.
Als je het niet vertrouwd moet je gewoon naar het ziekenhuis gaan.
Beter 10 x voor niets.

Laat je vandaag even weten hoe het met je meisje en met jou is?
Ik hoop echt dat ze heel snel weer opknapt.

Groetjes Jiska

Terug
Bovenaan