quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2008 16:34:22&apos😉);
Hoi Inge,
Ik wilde ook graag nog even weten wat jullie heeft doen besluiten om toch naar haar te laten kijken. Van de dokter moet ik afwachten tot morgennacht, als ze dan nog overgeeft moet ik woensdag ochtend terug komen. Maar ze wilt echt de hele dag alleen maar bij mij hangen en slapen. Misschien is dat juist goed en logisch als je ziek bent maar ik vind haar wel heel zwakjes. Ik zit er dus een beetje mee wanneer je nog een keer de dokter kunt bellen en wat gewoon bij een ziek kind hoort,
groetjes Linda
Hoi Linda,
Wij hebben toendertijd besloten om de huisartsenpost te bellen omdat Maaike op eens helemaal niet meer wilde drinken. De zaterdag wilde ze wel gewoon drinken maar zondag heeft ze echt alleen nog maar gehuild en wilde ze helemaal niets meer.
Over het bij jou willen hangen, dat herken ik wel omdat Maaike eigenlijk altijd alleen maar bij mij wil liggen of zitten als ze zich niet lekker voelt. Of natuurlijk lekker slapen.
Maaike is nu wat verkouden en gisteren heeft ze ook veel bij mij gezeten en wilde ze ook wat meer slapen.
Ik zelf zou als ik het na vannacht nog niet vertrouw gewoon morgen de dokter weer bellen om te vragen of je dan al langs kunt komen. Is natuurlijk wel wat moeilijk om op een afstand te adviseren want ik kan niet inschatten hoe verzwakt Marissa er uit ziet.
Groetjes
Inge