Ik zit er een beetje doorheen :-(

@Heppy: lekker zeg, zo'n reactie... pfff.. lekker laten gaan, ik snap best dat je die bank zat bent hoor!

Wij zijn er vanmiddag even lekker uit geweest, heerlijk. Is weer eens wat anders dan deze 4 muren ;-)

Ach, ik weet ook wel dat ik realistisch moet zijn en dat de wens de vader is van de gedachten. Waarschijnlijk zit ik hier over 3 weken nog steeds als een gestrande walrus ;-)

he meid,

tuurlijk kun jij het ook! zal niet zeggen dat het makkelijk is, ik heb tijdens de bevalling aan de VK gevraagd waarom iedere vrouw dit kon behalve ik. Haar antwoordt:"jij kunt het ook". en uiteindelijk zit ik nu op de bank met een pracht dochter naast me.
Is dus niet gek dat je het je afvraagt maar je kunt het!

En de laatste loodjes, ja die zijn mega zwaar!

Kop op, nog even volhouden en dan mag ook jij genieten van een pracht kindje. Ik kan me heel goed voorstellen dat het steeds lastiger wordt als je elke keer leest dat er weer iemand moeder is geworden. Ik realiseer me nu hoeveel geluk ik had dat ik als 1 van de eerste van dit forum was, denk dat dat de laatste zware loodjes iets minder zwaar maakte.

Succes!

Het is inderdaad van de ene kant niet zo bemoedigend als je (bijna) dagelijks leest dat er weer een wondertje is geboren hahaha

Ik denk dat alle nog niet bevallen mama's denken: IK WIL OOOOOOOOOOK!!!!!

Ik wel in ieder geval.

Laatste loodjes zijn inderdaad goed .... zeker als je over de datum heen gaat.

Maar dat mag de pret zeker niet drukken voor als de babies wel komen. Het zal het wachten dubbel en dwars waard zijn. Daar ben ik van overtuigd.

Liefs

Haai Heppy,

Het kan haast niet anders of voor jou zit het er ook echt snel aan te komen! Ik kan nog wel 3,5 week geduld moet hebben... pfff...

Ik heb trouwens de laatste dagen echt best veel harde buiken, die ook best lang aanhouden (paar minuten) en waar ik echt een beetje door in beslag genomen wordt qua ademhaling. Wil iemand mij ALSJEBLIEFT vertellen dat dit betekent dat het echt niet lang meer op zich laat wachten? Liegen mag ;-)

Nee geintje, ik merk dat mijn persoonlijkheid zich er niet zo heel goed voor leent om af te wachten. Ik zie er ook best een beetje tegenop, dus heb ook echt zoiets van: let's get it over with... maar ja, zo werkt dat helaas pindakaas niet...

eerlijk of een leugentje?

Eerlijk: die harde buiken kunnen nog wel weken aanhouden!

Leugentje: Meestal dient de bevalling zich dan toch wel snel aan!

Kies maar welke van de twee je wilt lezen hihi.

Ja bij mij zit het er wel aan te komen, natuurlijk.... nog ff en ik zit aan het maximum he. Als woensdag niks geboren is moet ik naar gyneacoloog die gaan kijken wanneer in te leiden.

Ik weet echt hoe je je voelt. Ik heb ook ZOOOOOOO lang gewacht inmiddels al. Om gek van te worden. Ben van nature heeeeeeel ongeduldig en nieuwsgierig. Niet echt handig om over tijd te lopen met deze karaktertrekjes.

Ik hoop dat je je nog even kunt vermannen en probeer vooral je gedachten ergens anders op te focussen. Ik weet dat dit (bijna) onmogelijk is...... Maar probeer het in ieder geval.

Denk maar zo..... over een paar uur/dagen/weekjes heb je je kleine wondertje in je armen liggen. Dan heeft het geduld zich dubbel en dwars geloont.

En bang voor bevalling hoef je niet te zijn. Er zijn zoveel middeltjes om de pijn te beheerden of zelf helemaal weg te laten gaan. Maak je geen zorgen, als JIJ het te heftig vind vraag je je er iets voor. Gelukkig leven we in 2010 en niet in 1800 :D

Nog ff volhouden meid. Je kunt het :D

liefs en knuff

Terug
Bovenaan