Jemig dat is zeker niet leuk om te horen. Helemaal omdat hij thuis gewoon zichzelf is. Ik denk ook dat Thomas gewoon niet op zijn plaats is op de psz, niet vanwege ( alle ) kinderen, maar inderdaad bij deze leidster. Hoe je het ook went of keert, bij beide partijen moet er een klik zijn. En hoe goed de leidster ook is voor kindjes en alle kindjes gelijk trekt, er zal er vast eentje tussen zitten met wie dat minder is. En kinderen voelen dat haarscherp aan.....Misschien is er gewoon geen goede band tussen de leidster en Thomas en gaat het straks met een andere juf wel goed... Ik zelf zou nog maar even wachten met die test...het gaat toch goed thuis? Wanneer hij op de basisschool zit kan het ook nog altijd, wanneer het nodig is.
Ik weet uit ervaring dat het belangrijk is of het klikt of niet. Een kind kan echt een enorme persoonsverandering ondergaan.
Of je hem van de psz af moet halen? Wat wilt hij zelf? Vindt hij het leuk met de andere kindjes?
Moeilijk hoor! Trek je er niet te veel van aan, want je hebt echt wel een heerlijk ventje!
Groetjes Hanneke
Ik weet uit ervaring dat het belangrijk is of het klikt of niet. Een kind kan echt een enorme persoonsverandering ondergaan.
Of je hem van de psz af moet halen? Wat wilt hij zelf? Vindt hij het leuk met de andere kindjes?
Moeilijk hoor! Trek je er niet te veel van aan, want je hebt echt wel een heerlijk ventje!
Groetjes Hanneke