ik zit er ook even helemaal doorheen

Jeetje wat een verhaal, wat onprofessioneel van de juf en wat fijn dat je al deze waardevolle reacties hier op het forum krijgt. Zeker na haar volgende opmerking over regels thuis denk ik dat ze zelf een probleem heeft. Sneu voor Thomas dat de juf niet zelf eventjes in de spiegel kijkt. Sterkte en je bent een supermammie hoor!!!

och meisje, ik kan me voorstellen dat je enorm baalt... ik zou ook ernstig gaan twijfelen aan de psz!

wat goed dat je een gesprek aangaat met de juf, ben erg benieuwd wat er uit komt! houd je ons op de hoogte?

liefs Jenneke

Hey Es,

Ik zie dit topic nu pas. Wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt. Ik vind het erg ongepast van die leidster om dit zo tegen jou te zeggen. Schandalig!!!

Ik ken je nu al een tijdje en ik zie Thomas regelmatig, maar ik zie echt niks verkeerd in je ventje hoor. Ja hij is wat druk en erg ondernemend. Maar ik heb dat persoonlijk nooit als vervelend ervaren. Ik heb zelf geen ervaring met adhd, maar ik krijg niet dat idee bij Thomas dat hij dat zou hebben. Niet kunnen delen met andere kindjes zie ik ook niet echt bij hem. Ja het kost af en toe wat moeite. Welk kind van deze leeftijd heeft dat niet in meer of mindere mate. Nou moet je niet aan Jamie's speelgoed zitten hoor. Die gaat door het lint!

Jij faalt absoluut niet als moeder!! Je bent een supermoeder en laat niemenad anders je iets anders vertellen. Laat je niet gek maken hoor.

Ik kijk uit naar onze volgende afspraak en neem vooral Thomas mee!! (En natuurlijk je kleine meisje, hihi)

Dikke kus!!
Natasja

Terug
Bovenaan